معرفی و مقایسه کتاب

کتاب تست ارشد پرستاری معرفی و مقایسه کتب سوالات کارشناسی ارشد پرستاری

کتاب تست ارشد پرستاری معرفی و مقایسه کتب سوالات کارشناسی ارشد پرستاري

کتاب تست ارشد پرستاری همه سوالات کنکور کارشناسی ارشد را با پاسخ تشریحی به کاربر ارائه می‌کند. این موضوع مزیت مهم کتاب تست ها است. احتمالاً با خود فکر می‌کنید که به‌راحتی می‌توان سوالات کنکور کارشناسی ارشد را از اینترنت دانلود کرد؛ پس دیگر ی چه نیازی به خرید کتاب تست ارشد پرستاری است؟

عموماً فایل سوالات کنکور ارشد که در اینترنت قرار دارند فاقد کلید هستند. اگر ساعت‌ها وقت خود را بگذارید و به دنبال کلید این سوالات نیز بگیردید درنهایت با کلید اولیه آن‌ها مواجه خواهید شد. بدون اینکه پاسخ تشریحی این سوالات را بیابید و بدانید که چه منطقی پشت پاسخ ارائه شده است. اما با خرید کتاب تست نه‌تنها مجموعه‌ای  از سوالات کنکورهای گذشته را بدون نیاز به جستجو فراوان در پیش رو دارید، پاسخ تک تک آن‌ها را نیز به‌صورت تشریحی دارید. از همین رو با مطالعه این کتاب‌ها نه تنها می‌توانید تمرین تست زنی کنید؛ بلکه در عین حال نیز از یک درسنامه فوق العاده بهره می‌برید. 

به دلایلی که در بالا گفتیم بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد پرستاری بجای دانلود دفترچه، بیشتر بدنبال خرید کتاب تست ارشد پرستاری با پاسخ تشریحی هستند. شاید تقاضای بالای داوطلبان باعث شده است که ناشرین مختلف چندین کتاب تست آزمون ارشد رشته پرستاری را روانه بازار کنند. البته بسیاری از این کتاب ها بدلیل عدم بروزرسانی از دور رقابت خارج شده‌اند. اما بسیاری از آن‌ها نیز همچنان در رقابت با یکدیگرند و هر یک سعی دارند تا با ارائه پاسخ صحیح به کاربران و برطرف کردن نیازهای آن‌ها بتوانند خودی نشان دهند. اما میان تمام کتاب تست های ارشد پرستاری بهترین آن‌ها کدام است؟

بهترین کتاب تست ارشد پرستاری کدام است؟

بهترین کتاب تست ارشد پرستاری قطعاً کتابی است که شاخص ها و استانداردهای اولیه لازم را داشته باشد. در این بخش قصد داریم که شاخص های مهم یک کتاب تست پرستاری خوب را شرح دهیم. وجه تمایزی مثل داشتن پاسخ های تشریحی، آپدیت بودن، تطابق گزینه ها با کلید نهایی و… از جمله مواردی هستند که در قابل قبول بودن کتاب تاثیر زیادی دارند.

داشتن پاسخ تشریحی: دارا بودن پاسخ‌های تشریحی برای تست زنی در کتاب تست پرستاری از مسلمات است و کتابی که این بخش را ندارد، کتاب تست نیست! و صرفا چند دفترچه سوال بهم چسبیده است.

آپدیت بودن: بروز بودن کتاب تا آخرین سال برگزار شده آزمون ارشد پرستاری باعث خواهد شد تا شما با آخرین تغییرات دیدگاه اساتید در طراحی سوالات کارشناسی ارشد پرستاری آشنا شوید.

تطابق گزینه ها با کلید نهایی: تطابق گزینه های صحیح اعلام شده از سوی وزارت بهداشت یا همان کلید نهایی با پاسخ های ارائه شده در کتاب از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کتاب تست خوب است. اما متاسفانه در برخی از کتاب های تست ارشد پرستاری از کلید اولیه وزارت بهداشت برای پاسخ گویی به سوالات استفاده شده است. علت این موضوع می‌تواند عدم اطلاع نویسنده از تغییرات کلید نهایی یا عدم دسترسی به آن باشد. در هر صورت حتی اگر نویسنده به کلید نهایی دسترسی نداشته باشد، باید دانش و اطلاعات کافی برای دادن پاسخ صحیح به سوال را داشته باشد. در غیر اینصورت کار نویسنده تنها رونویسی از سوالات کنکور ارشد پرستاری سال های قبل و کپی پیست کردن پاسخنامه آن است. 

بررسی و تحلیل گزینه ها:  ارائه پاسخ صحیح و دلیل و منطق آوردن برای آن تنها لازمه یک کتاب تست خوب نیست. بهترین کتاب تست ارشد پرستاری باید در کنار ارائه پاسخ صحیح و دلیل و منطق آن، علت غلط بودن گزینه‌های دیگر و دلایل آن را نیز بررسی نماید. حتما تاکنون با تله‌های تستی مواجه شده‌اید. تله های تستی پاسخ‌هایی هستند که در گزینه‌ها به داوطلب ارائه می‌شوند و داوطلب را در انتخاب پاسخ صحیح دچار ابهام می‌کنند. بهترین کتاب تست ارشد پرستاری کتابی است که نویسنده در آن این تله‌های تستی را شناسایی کرده باشد و علت غلط بودن آن گزینه را به‌خوبی به داوطلب توضیح دهد. به‌نحوی که داوطلب بتواند منطق غلط بودن تله تستی را به‌خوبی درک نماید.

تعیین سطح دشواری سوالات: هنگام تست زنی ممکن است با سوالاتی مواجه شوید که ندانستن پاسخ آن روحیه شما را ضعیف کند. وقتی بعد از تست زنی متوجه می شوید آن سوال، یکی از تست های دشوار کنکور بوده است، تا حد زیادی روحیه خود را باز می یابید. پس اطلاع از آسانی یا دشواری سوالات در تست زنی مزیت بزرگی است.

سوالات تالیفی یا کنکوری: اولین شرط کتاب تست، وجود تست های کنکور در آن است. بدین معنی که داوطلب آزمون ارشد پرستاری می بایست ابتدا به تست های کنکور دسترسی داشته باشند. بعد اگر نیاز به تست های بیشتری پیدا کردند سراغ تست تالیفی برود.

حال در بخش های بعدی به سراغ کتاب های تست پرستاری از هر نویسنده یا ناشر متفاوت می رویم و سعی می کنیم آن ها را بصورت واقعی و جدی مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

کتاب جعبه سیاه پرستاری انتشارات سنا

کتاب جعبه سیاه پرستاری جدیدترین کتاب تست موجود در بازار است که توسط دکتر نیما پورغلام نگارش و توسط موسسه علمی انتشاراتی سنا به چاپ رسیده است. ناشر این کتاب یک موسسه علمی انتشاراتی است که علاوه بر انتشار کتاب های مختص آزمون های ارشد و دکتری در زمینه علوم پزشکی، کلاس‌های درس و پکیج های آموزشی نیز ارائه می‌دهد و طی چند سال گذشته داوطلبان بسیاری را برای قبولی در کنکور ارشد آماده کرده است. از همین رو انتظار می‌رود که یک کتاب تست قابل قبول را برای داوطلبان خود گردآوری کرده باشد. کتاب جعبه سیاه پرستاری به نوعی تجربه این موسسه را بسیار خوب به تصویر کشیده است و تقریباً دارای نقاط قوت زیادی است. سوالات کنکور ارشد پرستاری از سال 77 تاکنون در کتاب جعبه سیاه پرستاری گردآوری شده‌اند. 

  • نقاط قوت

پاسخ های تشریحی: از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به پاسخ های تشریحی همراه با تحلیل سوال اشاره کرد. همچنین این پاسخ‌ها براساس کلید نهایی وزارت بهداشت نگارش شده‌اند.

منابع بروز پاسخ‌ها: پاسخ‌های تشریحی کتاب جعبه سیاه پرستاری بر اساس منابع بروز پرستاری مانند برونر سودارث ۲۰۱۸ و بلک و فیپس است. چیزی که در پاسخ‌های تشریحی اکثر کتب تستی وجود ندارد.

علامت‌های راهنما: در ابتدای پاسخ تشریحی این کتاب سوالات آسان، متوسط، سخت با یک علامت جالب مشخص شده‌اند. همچنین برای بعضی سوالات یک علامت لامپ گذاشته شده که از نظر نویسنده بدین معنی است که آن سوال جزو سوالات پرتکرار کنکور است.

چاپ و گرافیک جذاب: کتاب جعبه سیاه بدلیل چاپ دو رنگ و طراحی گرافیکی جذابی که در صفحات کتاب دارد در طول مطالعه سبب خستگی کمتر خواننده خواهد شد. در ضمن گذاشتن قسمت هایی برای یادداشت سبب می‌شود تا برای خواندن کتاب جعبه سیاه پرستاری تنها به کتاب و قلم نیاز داشته باشید و بتوانید در هر مکانی که هستید به‌راحتی از جعبه سیاه استفاده کرده و از آن نوت برداری کنید. 

قیمت مناسب: علی‌رغم چاپ دورنگ و کیفیت مناسب طراحی، کتاب جعبه سیاه پرستاری در مقایسه با کتاب های تست دیگر کمترین قیمت پشت جلد را دارد.

جدا کردن نوع سوال: همانطورکه می‌دانید پرستاری دارای زیر مجموعه های مختلفی نظیر، پرستاری داخلی جراحی، پرستاری کودکان، پرستاری بهداشت و روان و پرستاری بهداشت جامعه است. هر یک از این مباحث در مقطع کارشناسی ارشد به یکی از گرایش های پرستاری تبدیل می‌شوند. اگرچه این کتاب بر اساس مجموعه سوالات کنکور سال های 77 تا 99 نوشته است. اما سوالات مربوط به هر یک از این گرایش ها به تفکیک نوشته شده‌اند. به همین دلیل اگر برای مثال تنها درسنامه های پرستاری داخلی جراحی را مطالعه کرده‌اید و قصد شما قبولی در این گرایش است. می‌توانید تنها تست های مربوط به پرستاری داخلی جراحی را مطالعه کنید.

  • نقاط ضعف

نداشتن فیلم: روی جلد این کتاب درج شده همراه با فیلم های دکتر پورغلام، ولی بعد از خراش کد پشت کتاب و درج آن در سایت متوجه می شویم که این فیلم ها پولی هستند.

خرید کتاب جعبه سیاه پرستاری با تخفیف

جعبه سیاه ارشد پرستاری

۵۵۰,۰۰۰ تومان

کتاب بانک سوالات درسنامه جامع پرستاری اسدی نوقابی

کتاب بانک سوالات درسنامه جامع پرستاری اسدی نوقابی نیز یکی از کتاب های تست ارشد پرستاری است. این کتاب بر اساس کتاب خلاصه دروس درسنامه پرستاری اسدی نوقابی دسته بندی شده است. این کتاب توسط دکتر احمدعلی اسدی نوقابی ، اعظم ساعی و ناهید رجایی نوشته شده و  توسط انتشارات اندیشه رفیع به چاپ رسیده است.

  • نقاط قوت

پاسخ های تشریحی: این کتاب پاسخ تشریحی به میزان قابل قبولی دارد.

تعداد زیاد تست ها: با توجه به آوردن سوالات آزمون های قدیمی همچون تربیت مدرس و دانشگاه آزاد، برای برخی تعداد زیاد تست ها به نوعی آرامبخش است، بطوریکه داوطلب ترسی از تمام شدن تست ها ندارد.

  • نقاط ضعف:

غلط های علمی و املایی: یکی از اساسی‌ترین نقاط ضعف کتاب بانک سوالات اسدی نوقابی این است که هر ساله برای آپدیت کردن این کتاب تنها سوالات مربوط به آزمون سال جدید به آن اضافه می‌شود؛ درحالی که اشکالات علمی و املایی آن برطرف نمی‌شود.

بروز نبودن منابع پاسخها: همانطورکه گفتیم هر سال فقط سوالات مربوط به آزمون سال جدید به این کتاب اضافه می‌شوند ولی برای بروز کردن پاسخ‌های سوالات سال‌های  قبل هیچ تلاشی از نظر تغییرات منابع و بروزرسانی اطلاعات صورت نمی‌گیرد.

حجم کتاب: حجم این کتاب بخاطر آوردن سوالات تربیت مدرس و دانشگاه آزاد بی دلیل بالا رفته است. این موضوع دیگر ثابت شده که کسی که قصد قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت را دارد باید با نحوه طراحی سوال اساتید وزارت بهداشت و سوالات این وزارتخانه آشنا باشد. آشنایی با سوالات قدیمی تربیت مدرس و دانشگاه آزاد بیشتر ذهن خواننده را پراکنده می‌کند و مباحثی که در کنکور ارشد پرستاری وزارت بهداشت مهم هستند را نشان نمی‌دهد.

قیمت کتاب: قیمت کتاب اسدی نوقابی نسبت به بقیه کتاب های تست ارشد پرستاری بالاست.

خرید کتاب تست پرستاری اسدی نوقابی با تخفیف

طبق توافقی که چندین سال است با انتشارات اندیشه رفیع داریم امکان خرید اینترنتی کتاب تست ارشد پرستاری اسدی نوقابی با تخفیف ویژه برای وفاداران به سایت بانک کتاب علوم پزشکی فراهم است.

کتاب IQB کارشناسی ارشد پرستاری

انتشارات گروه تالیفی دکتر خلیلی که در زمینه رشته های علوم آزمایشگاهی زیرنظر آموزشگاه دکتر خلیلی موفق عمل کرده است. در تهران دو آموزشگاه علوم پزشکی مشهور داریم یکی آموزشگاه سنا که بیشتر در رشته‌های بالینی مثل پرستاری مامایی و… محبوب است و دیگری آموزشگاه خلیلی که بیشتر در رشته های علوم آزمایشگاهی و زیست شناسی محبوب است. کتاب IQB پرستاری هنوز امتحان خود را پس نداده است و باید ببینیم چقدر از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار می‌گیرد. نویسنده این کتاب تست ارشد پرستاری آقای مرتضی نصیری است. این کتاب بصورت تک رنگ و با جلد گالینگور و با 500 صفحه به چاپ رسیده است.

  • نقاط قوت

ظاهر فیزیکی: جلد کتاب بصورت هارد یا گالینکور است و دوام کتاب را برای صاحبش بیشتر می‌کند. البته این موضوع می‌تواند یکی از نقاط ضعف این کتاب نیز محسوب شود. زیرا کتاب تست ارشد پرستاری باید به‌نحوی طراحی شود که برای استاده از آن بتوان این کتاب را به همه جا نظیر کتابخانه و … به‌راحتی حمل کرد. 

پاسخ تشریحی: این کتاب پاسخ تشریحی دارد.  

  • نقاط ضعف
  • بروزرسانی: این کتاب تا آخرین آزمون سال 98 بروزرسانی شده است.
  • پاسخ های تشریحی: نویسنده پاسخ‌های تشریحی ابتدای کتاب را بسیار پرملات و زیاد نوشته و هر چه به انتهای کتاب و سال‌های جدیدتر می رسیم، پاسخ آنها به سوالات قبلی ارجاع داده شده است. این موضوع خواننده را کمی اذیت می‌کند. شاید خواننده دوست داشته باشد بداند علت رد سایر گزینه های دیگر چیست؟ ولی با دیدن جمله رجوع شود به پاسخ سوال … کمی ناراحت شود.

بروز نبودن منابع پاسخ ها: در بسیاری از پاسخ‌ها، به‌ویژه پاسخ‌های سوالات قبل از 90، نکات بر اساس برونر 2014 گفته شده است. در حالیکه در برونر 2018 همان نکته عوض شده است.

خرید کتاب تست پرستاری IQB با تخفیف

اگر در مقایسه با سایر کتب تست ارشد پرستاری به این نتیجه رسیدید که کتاب IQB ده سالانه پرستاری انتشارات دکتر خلیلی برای شما بهتر است، بانک کتاب علوم پزشکی باسابقه ترین مرکز فروش کتب علوم پزشکی مفتخر است از طریق زیر آن را با تخفیف ویژه به شما ارائه نماید.

کتاب تست پرستاری انتشارات کتابخانه فرهنگ

کتاب تست پرستاری کتابخانه فرهنگ یک مجموعه شامل سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترا وزارت بهداشت سالهای 90 تا 98 است.

  • نقاط قوت

داشتن سوالات دکتری: البته شاید داشتن سوالات دکتری برای برخی از داوطلبان اتفاق خوبی باشد. ولی وقتی به سراغ سوالات مبانی پرستاری دکتری می رویم متوجه می شویم رفرنس طراحی سوال دکتری کاملا با ارشد متفاوت است. منابع کارشناسی ارشد پرستاری برونر 2018 است ولی رفرنس سوالات دکتری پرستاری کتاب پرستاری کوزیر است. پس وجود سوالات دکتری پرستاری هیچ کمکی به داوطلبان ارشد نمی کند.

  • نقاط ضعف
  • دو جلدی بودن کتاب: کتاب تست پرستاری انتشارات خانه فرهنگ دو جلدی است. جلد اول آن شامل سوالات کنکور 88 تا 98 است. در عین حال نیز در جلد دوم این کتاب مجموعه سوالات کنکور ارشد پرستاری سال 90 تا 99 قرار گرفته شده است. به‌عبارتی هر دوی این کتاب ها هشت سال کنکور سامب سال‌های 90 تا 98 را شامل می‌شوند و عملاً محتوا آن‌ها یکسان است.
  • آپدیت نبودن: کتاب تست پرستاری نشر خانه فرهنگ سوالات آخرین سال برگزاری کنکور، یعنی کنکور 99 – 1400 را که به‌تازگی برگزار شده است شامل نمی‌شود.

نداشتن پاسخ تشریحی: بزرگترین نقطه ضعف کتاب تست پرستاری انتشارات کتابخانه فرهنگ نداشتن پاسخ های تشریحی است. از آنجایی که پاسخنامه این کتاب کلیدی است، می‌توان آن را از نظر قیمت نیز نسبت به جعبه سیاه پرستاری ، بانک سوالات پرستاری اسدی نوقابی و حتی IQB بالاتر دید.

عدم تطابق با کلید نهایی: کلید اکثر آزمون های موجود در کتاب تست پرستاری انتشارات کتابخانه فرهنگ بر اساس کلید اولیه است! این موضوع وقتی که پاسخ تشریحی برای سوالات وجود ندارد بسیار مهم خواهد بود. زیرا در کلید اولیه احتمال خطا وجود دارد. 

خرید کتاب تست ارشد پرستاری کتابخانه فرهنگ

برای خرید کتاب تست پرستاری نشر کتابخانه فرهنگ می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید. از آنجایی که سوالات کنکور سال‌های اخیر بیشتر به درد داوطلبان می‌خورد. بروزترین کتاب تست این نشر برای مشتریان بانک کتاب علوم پزشکی، با تخفیف مناسب در باکس زیر قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که این کتاب تنها شامل پاسخنامه کلیدی است. 

کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر غفاری

کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر غفاری توسط انتشارات بشری به چاپ رسیده است. این کتاب از قدیمی ترین کتاب های تست پرستاری است که دارای بیش از 3000 تست است. از تست های آزمون های استخدامی گرفته تا کنکور ارشد پرستاری وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد در این کتاب وجود دارند. 

  • نقاط قوت

تعداد تست زیاد: این کتاب بیش از 3000 تست دارد و برای کسی که دغدغه تمام شدن تست دارد بسیار خوب است.

بروز رسانی: این کتاب شامل سوالات کنکور 95 – 96 الی 99 – 1400 است. 

  • نقاط ضعف

پاسخ تشریحی: سوالات کنکور ارشد پرستاری 95 و 96 و 97 در کتاب بانک سوالات پرستاری پاسخ تشریحی ندارد. طبیعتا سوالات سالهای اخیر نقش بسیار مهمی در پیش بینی سوالات احتمالی دارد و پاسخ های تشریحی کمک زیادی در فهمیدن مطالب مورد تاکید در طراحی سوالات دارد.

غلط های علمی و املایی: یکی از اساسی ترین نقاط ضعف کتاب بانک سوالات دکتر غفاری غلط های علمی و املایی است که در کتاب وجود دارد. هر ساله این کتاب فقط با اضافه شدن سال جدید به آن آپدیت می شود و اشکالات علمی و املایی که به آن وارد است توجهی نمی شود.

حجم زیاد و قیمت بالا: اگر وقت زیادی برای آماده شدن برای کنکور ارشد دارید، این کتاب مفید است. اما اگر زمان کمی تا کنکور ارشد باقیست بهتر است از مطالعه این کتاب صرف نظر کنید. چون سوالات اضافی و غیرمفیدی در آن وجود دارد که در سال های اخیر برای طراحان سوال کنکور ارشد مهم نیست و تنها مهارت تست زنی شما را بالا می‌برد. نتیجه وجود این سوالات این شده که حجم کتاب بالای 1100 صفحه شود. طبیعتا قیمت کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر غفاری بخاطر تعداد صفحات از بقیه کتاب های تست بیشتر است.

خرید کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر غفاری با تخفیف

انتشارات بشری با همکاری بانک کتاب پزشکی امکان خرید کتاب بانک سوالات پرستاری دکتر فاطمه غفاری با بیشترین تخفیف را فراهم نموده است. جهت خرید اینترنتی کتاب بانک سوالات پرستاری به زیر مراجعه کنید.

بانک سوالات پرستاری فاطمه غفاری

۶۲۱,۰۰۰ تومان

کتاب تست پرستاری جامعه نگر

MSE پرستاری یکی دیگر از کتاب تست های مشهور در زمینه ارشد پرستاری است. این کتاب آزمون های کنکور ارشد پرستاری را از سال 77 تا 99 – 1400 شامل می‌شود. در این کتاب تلاش شده است تا منبع مورد نظر طراحان سوال به کاربر معرفی شود. از نقاط قوت و ضعف این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

نقاط قوت

پاسخ های تشریحی: این کتاب پاسخ تشریحی دارد.

بروزرسانی: سوالات تا کنکور 99 – 1400 در این کتاب بروزرسانی شده‌اند.

اعلام رفرنس پاسخها: نویسنده در پایان سوالات سعی کرده است رفرنس سوال را در کتاب برونر یا DRS پرستاری همراه با شماره صفحه معرفی نماید. (البته این موضوع درست اجرا نشده است که در قسمت نقاط ضعف به آن می پردازیم)

  • نقاط ضعف

آدرس دهی غلط: همانطور که گفتیم رفرنس سوال به همراه شماره صفحه آن کتاب در پاسخ تشریحی ذکر شده است. مثلا در بسیاری از پاسخ ها ذکر شده است: برونر یا DRS صفحه … که وقتی به سراغ این کتاب ها با ویرایش جدید می رویم متوجه می شویم شماره صفحه همخوانی ندارد.

بروز نبودن منابع پاسخ ها: در بسیاری از پاسخ ها، بویژه پاسخ های سوالات قبل از 90، نکات بر اساس برونر 2014 یا وونگ ویرایش قبلی گفته شده است. در حالیکه در برونر 2018 همان نکته عوض شده است. فقط در سوالات مربوط به سال 97 و 98 پاسخ ها بر اساس برونر 2018 بود.

خرید کتاب تست پرستاری جامعه نگر MSE

در صورتیکه تصمیم خود را گرفته اید و فکر می کنید که کتاب MSE پرستاری برای شما بهتر است. به کمک تخفیف ویژه ای که برای شما در نظر گرفته ایم می توانید این کتاب را با قیمتی ایده آل برای خود تهیه فرمایید.

بانک سوالات ارشد پرستاری اغلب کتاب هایی هستند که از مجموعه تست های کارشناسی ارشد سال های گذشته تشکیل شده‌اند. برخی از این کتاب ها مانند کتاب جعبه سیاه پرستاری دارای پاسخ تشریحی هستند و برخی دیگر تنها دارای پاسخ چهارگزینه‌ای یا تستی هستند.

برای دانلود رایگان کتاب تست ارشد پرستاری می‌توانید. از دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری استفاده نمایید. اما برای اطلاع از پاسخ تشریحی آن‌ها، تنها را خرید کتاب های تست پرستاری دارای پاسخ تشریحی است. با مراجعه به مقاله می‌توانید از ویژگی‌های هریک از این کتاب ها مطلع شوید.

کتاب تست ارشد پرستاری می‌تواند برای آزمون استخدامی نیز مناسب باشد. چراکه بسیاری از این سوالات در آزمون های مختلف تکرار می‌شوند. به‌علاوه برخی از این کتاب‌ها سوالات استخدامی پرستاری را نیز شامل می‌شوند. 

نوشته های مرتبط

3 فکر در مورد “ کتاب تست ارشد پرستاری معرفی و مقایسه کتب سوالات کارشناسی ارشد پرستاری

  1. یسنامحسنی گفت:

    خیلی مقایسه عالی بود کار انتخاب و خیلی آسون کرد.

  2. مهراد گفت:

    به نظر خودتون بهترین گزینه کدومه؟ کدوم . توصیخ می کنید؟

    1. مدیر سایت گفت:

      جعبه سیاه ارشد پرستاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *