معرفی و مقایسه کتاب

کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی و رضازاده

کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی و رضازاده

بله دو کتاب با اسم مشابه که بسیاری از داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی را به اشتباه می اندازد. این دو کتاب با عنوان کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی لزگی و دیگری با عنوان کتاب جامع زبان عمومی ارشد علوم پزشکی رضازاده برای درس زبان کنکور کارشناسی ارشد تالیف و گردآوری شده اند و بهتر است هر کدام از این دو صرفا برای کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خوانده شوند نه برای آزمون های وزارت علوم. توجه داشته باشید متون و لغات درس زبان ارشد پزشکی بیشتر جنبه پزشکی دارد.

علیرغم اینکه وزارت بهداشت اعلام کرده است که زبان در این کنکور بصورت عمومی طرح سوال می شود ولی بخاطر انتخاب متون پزشکی و نیمه پزشکی، به معانی لغات می بایست بیشتر از جنبه پزشکی نگاه کنیم تا بتوانیم درک کاملی از متون آورده شده در درس زبان ارشد علوم پزشکی پیدا کنیم. پس اگر قصد قبولی در آزمون ارشد علوم پزشکی را دارید توصیه می کنیم کتاب های اختصاصی تالیف شده برای همین آزمون را مطالعه کنید چون لغات آورده شده بیشتر از جنبه پزشکی ترجمه و تحلیل شده اند. در این بین علاوه بر کتاب زبان لزگی و کتاب زبان ارشد علوم پزشکی رضازاده کتاب های دیگری به چاپ رسیده اند که جدیدتر هستند کتاب هایی همچون جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی، کتاب زبان نود پلاس هادی یوزی، کتاب مهاجرنیا، کتاب iqb و کتاب صفر تا صد زبان ارشد پزشکی و… که ما در مطلب دیگر با عنوان لزگی یا نود پلاس مهاجرنیا یا iqb کدامیک؟ سعی کرده ایم نقاط ضعف و نقاط قوت هر کدام از کتاب های موجود را به خوانندگان معرفی کنیم.

کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی لزگی

کتاب زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی که سوی انتشارات جامعه نگر به چاپ می رسد قدیمی ترین کتابی است که برای زبان کنکور ارشد وزارت بهداشت توسط دکتر امیر لزگی تالیف و گردآوری شده است. هر سال با برگزار شدن کنکور ارشد پزشکی این کتاب توسط دکترلزگی بروزرسانی می شود و سوالات زبان ارشد پزشکی آخرین سال هم به آن اضافه می شود. این کتاب دو بخش دارد بخش اول درسنامه و بخش دوم سوالات زبان ارشد علوم پزشکی که همراه با پاسخ های تشریحی است. متاسفانه لغات و متون کتاب زبان لزگی ترجمه ندارند که حدس می زنیم بخاطر اینکه حجم آن بالا نرود نویسنده و ناشر آن تصمیم گرفته اند که همه لغات را ترجمه نکنند.

ترجمه لغات کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی لزگی

بسیاری از افراد که کتاب درسنامه زبان لزگی انتشارات جامعه نگر را تهیه می کنند پس از خرید این کتاب، در اینترنت به دنبال دانلود pdf ترجمه لغات کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی هستند. چون سال 92 یا 93 یک فایل pdf از سوی جمعی از خوانندگان این کتاب در اینترنت قرار گرفت که متون و لغات کتاب زبان امیر لزگی را بصورت دانشجویی ترجمه کرده بوند. هر چند برخی ترجمه ها در pdf کتاب درسنامه زبان امیرلزگی مشکل دارد ولی ما برای رفاه حال متقاضیان آن را برای دانلود در زیر همین متن قرار داده ایم.

دانلود لغات کتاب زبان امیر لزگی

 خرید اینترنتی کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی

ما در بانک کتاب علوم پزشکی طبق تفاهمی که با انتشارات جامعه نگر داشتیم توانستیم این کتاب را با تخفیف ویژه در دسترس متقاضیان شرکت در آزمون ارشد علوم پزشکی قرار دهیم. جهت خرید اینترنتی کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی

۶۷۵,۰۰۰ تومان

کتاب جامع زبان عمومی ارشد علوم پزشکی رضا رضازاده

این کتاب با حجم بسیار کمتری از کتاب درسنامه زبان لزگی به چاپ رسیده است ونویسنده آن یعنی رضا رضاده سعی کرده است بیشتر به جنبه آموزشی آن توجه کند تا کامل بودن آن. کسانیکه کتاب جامع زبان عمومی ارشد علوم پزشکی رضارضازاده را تهیه می کنند متوجه می شوند که این کتاب بیشتر در کنار دی وی دی موجود کاربرد دارد و همین موضوع باعث شده است که قیمت این مجموعه بسیار بالا رود.

خرید اینترنتی کتاب جامع زبان عمومی ارشد علوم پزشکی رضازاده

این کتاب در320 صفحه و در سایز A4 و بصورت دو رنگ به چاپ رسیده است. همراه با این کتاب چند حلقه دی وی دی قرار گرفته است که جهت دیدن فیلم می بایست هنگام مطالعه آن در کامپیوتر یا لپ تاپ باز شود. طبق همکاری که انتشارات گلبان با بانک کتاب علوم پزشکی صورت داده است، متقاضیان کتاب زبان ارشد پزشکی رضازاده می توانند از طریق زیر این کتاب را همراه با DVD بصورت آنلاین از طریق لینک های زیر خرید کنند.

کتاب جامع زبان عمومی ارشد رضا رضازاده

۴۰۵,۰۰۰ تومان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *