دانلود سوالات کنکور ارشد

منابع کنکور ارشد آموزش بهداشت 1403 – 1404

منابع ارشد آموزش بهداشت 1403 - 1404 | بانک کتاب علوم پزشکی

منابع ارشد آموزش بهداشت 1403 – 1404 بکلی تغییر کرده است. اگر داوطلب کنکور ارشد وزارت بهداشت هستید حتما اخبار تغییرات منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت را که مثل بمب صدا کرده است شنیده‌اید.

منابع آموزش بهداشت نیز از جمله این منابع هستند. البته تمام این منابع تغییر نکرده‌اند. برای مثال برای درس بهداشت عمومی کتاب جامع بهداشت عمومی 1 و 2 و 3 همچنان جزو منابع است. اما منابع آموزش بهداشت، جامعه شناسی و روانشناسی دچار تغییراتی شده‌اند.

این درحالی است که منابع ارشد آموزش بهداشت 1402 ( همانطورکه در جدول مشاهده می‌کنید) بطور کامل تغییر کرده بودند، با این وجود تغییراتی در منابع ارشد آموزش بهداشت 1403 – 1404 نیز ایجاد شده است که تقریبا هیچ شباهتی به تغییرات پارسال ندارند. در ادامه این مطلب این تغییرات را در قالب جدول مقایسه خواهیم کرد.

منابع ارشد آموزش بهداشت  1403 – 1404
درس منابع منابع توصیه شده
آموزش بهداشت و ارتقا سلامت Communication Skills for the Healthcare Professional, Enhanced Edition, Second Edition,By Laurie Kelly McCorry, Jeff Mason, Jomes and Bartlette Learing,2020 صفر تا صد آموزش بهداشت
ارتباطات انسانی علی اکبر فرهنگی
Principles of Health Education and Health Promotion (Wadsworth’s Physical Education Series) , J. Thomas Butler, 3rd Edition,2000 Cengage Learning
.Health Education Creating Strategies for School and Community Health, Glen G. Gilbert, PhD , Robin G. Sawyer,Elisa Beth McNeill, 4th   Edition, 2014 ,  Jones & Bartlett Learning;
.Instructional technology and media for learning , Twelfth Edition Sharon E Smaldino, Deborah L. Lowther, Clif Mims, Twelfth Edition , 2018  Pearson Education, Inc
بهداشت عمومی کتاب  جامع بهداشت عمومی حسین حاتمی
جامعه شناسی Health, illness, and society: an introduction to medical sociology / Steven E. Barkan. First, 2017 Lanham : Rowman  Littlefield
مها رتهای آموزشی و پرورشی جلد اول دکتر حسن شعبانی –
جامعه شناسی آنتونی گیدنز
مقدمات جامعه شناسی منوچهر محسنی
روانشناسی .Educational Psychology for Learning and Teaching,  Duchesne Sue ,Anne McMaugh, Erin Mackenzie, Cengage Learning  , severth [2022].
روانشناسی پرورشی نوین
Atkinson & Hilgard’s Introduction to Psychology, Susan Nolen-Hoeksema, Barbara Fredrickson, Christel Lutz, Geoffrey R. Loftus, Edition 16 1400  Cengage Learning ( روانشناسی هیلگارد)

 

 

درس منابع ارشد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت 1402 – 1403
آموزش بهداشت و ارتقا سلامت 1- رسانه ها و محیط های آموزشی محمدحسن امیر تیموری – انتشارات سمت
2- ارتباطات انسانی جلد اول – انتشارات رسا – آخرین ویراست
3-مبانی ارتباط شناسی -دکتر محسن نوکاریزی -انتشارات سمت
4 – طراحی پیامهای آموزشی محمد حسین امیر تیموری – انتشارات سمت (جدید)
5- کتاب طراحی آموزشی – داریوش نوروزی و عباس رضوی – انتشارات سمت (جدید)
6- – Glen G. Gilbert, Robin G. Sawyer, Elisa Beth, Health education: creating strategies for
school and community, McNeill. — 3rd ed
7- Core Teaching Practices for Health Education, By Phillip Ward, Shonna Snyder- 2022
8- تکنولوژی آموزشی پیشرفته – داریوش نوروزی- انتشارات سمت (حذف شده)
9- تکنولوژی آموزشی در حوزه سلامت انتشارات آثار سبحان (حذف شده)
10 – مهارت های آموزشی و پرورشی انتشارات سمت (حذف شده)
بهداشت عمومی کتاب جامع بهداشت عمومی 1 و 2 و 3 – دکتر حاتمی – انتشارات ارجمند
جامعه شناسی 1-مبانی جامعه شناسی – مهرداد هوشمند – انتشارات سمت
2 – مقدمات جامعه شناسی منوچهر محسنی نشر دوران
3 – جامعه شناسی آنتونی گیدنز – ترجمه چاوشیان – نشر نی (جدید)
روانشناسی 1-روانشناسی پرورشی نوین – علی اکبر سیف – انتشارات دوران (1400)
2-زمینه روانشناسی اتکینسون و هیلگارد ترجمه گنجی
4- Dennis Coon , John O. Mitterer , Tanya S. Martini .Introduction to Psychology: Gateways to
Mind and Behavior, 16th Edition, Cengage Learning,2021
5- روانشناسی اجتماعی یوسف کرمی نشر ارسباران

دانلود رایگان کتاب جامع بهداشت عمومی

همانطورکه گفتیم کتاب جامع بهداشت عمومی یکی از منابع اصلی آزمون کنکور ارشد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت است. اما ممکن است در تهیه این کتاب اندکی مشکل ایجاد شود، بنابراین در این بخش لینک دانلود رایگان کتاب جامع بهداشت عمومی را قرار داده‌ایم تا متقاضیان بتوانند این کتاب را به راحتی دانلود نمایند.

دانلود رایگان کتاب جامع بهداشت عمومی

خرید منابع ارشد آموزش بهداشت

برای خرید منابع آموزش بهداشت توصیه می‌شود از کتاب‌های جایگزینی که غالبا خلاصه‌ای از رفرنس‌های اصلی هستند استفاده شود؛ چراکه در این کتاب‌ها اغلب مطالب مهمی که مورد توجه طراحان سوالات کنکور بوده است آورده شده، اما هدف از نگارش کتاب‌های رفرنس آموزش مطالب است، از همین رو ممکن است مطالب اضافی بسیاری در کتاب آورده شده باشد که مطالعه آن برای داوطلبان کنکور ضرورتی نداشته باشد.

از جمله یکی از بهترین کتاب‌هایی که می‌توان آن را به عنوان منابع ارشد آموزش بهداشت معرفی کرد، کتاب صفر تا صد آموزش بهداشت است. کتاب صفر تا صد آموزش بهداشت جدیدترین نسخه خلاصه شده از منابع ارشد آموزش بهداشت است، می‌توان در کنار این کتاب از کتاب mse آموزش بهداشت را نیز برای تست زنی و تسلط بیشتر به این مطالب استفاده کرد. برای خرید هر یک از منابع ارشد آموزش بهداشت که در این بخش توصیه شده است، می‌توانید بر روی تصاویر یا لینک‌های ایجاد شده کلیک کنید تا به صفحه محصول هدایت شوید.

خرید کتاب صفر تا صد آموزش بهداشت

mse آموزش بهداشت جلد دوم

همچنین کتاب صفر تا صد روانشناسی عمومی هیلگارد یکی از بهترین کتاب‌های خلاصه شده به‌ویژه برای آزمون ارشد آموزش بهداشت است؛ چراکه داوطلبان این آزمون نیازی به مطالعه کامل و دقیق کتاب زمینه روانشناسی اتکینسون و هیلگارد ندارند، به همین علت بهترین راه برای آن‌ها مطالعه یک کتاب خلاصه شده و جامع مانند صفر تا صد روانشناسی عمومی هیلگارد است.

صفر تا صد روانشناسی عمومی هیلگارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *