معرفی و مقایسه کتاب

بهترین منابع استخدامی هوشبری

بهترین منابع استخدامی هوشبری کدامند| چه کتاب هایی برای استخدام هوشبری در بیمارستان مناسب است؟

بهترین منابع استخدامی هوشبری کدام است؟ شرایط استخدام رشته هوشبری چگونه است؟ برای استخدام هوشبری در بیمارستان چه اقداماتی باید انجام داد؟ بهترین روش برای خرید کتاب آزمون های استخدامی هوشبری چیست؟

آزمون استخدامی برای رشته‌هایی مانند هوشبری و رشته پرستاری بسیار مهم است. چراکه اغلب فارغ التحصیلان این رشته با استخدام در بیمارستان‌ها می‌توانند از حقوق و مزایای بیشتری بهره‌مند شوند.

به همین جهت اغلب داوطلبان این آزمون به دنبال خرید منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت هستند تا بتوانند با آمادگی بیشتری در این آزمون شرکت کنند. همانطورکه می‌دانید آزمون استخدامی دارای دو دسته منابع است؛ منابع عمومی و منابع تخصصی!

منابع عمومی این آزمون شامل دروس عمومی نظیر ادبیات، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، مهارت های هفتگانه ICDL، ریاضیات و آمار و اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی است. این سوالات حدود 30 درصد از آزمون استخدامی را به خود اختصاص می‌دهند. همچنین کسب درصد مناسب از سوالات عمومی ساده‌تر از سوالات تخصصی است به همین علت بسیاری از داوطلبان کتاب استخدامی عمومی را نیز در کنار کتاب‌های اصلی بخوانند.

منابع تخصصی آزمون استخدامی هوشبری نیز شامل دروس آناتومی، فیزیولوژی، اصول بیهوشی، روش بیهوشی و فارماکولوژی هستند که هر یک رفرنس‌های مشخصی دارند. برای مثال کتاب درس فیزیولوژی کتاب فیزیولوژی گایتون است یا برای درس آناتومی قطعا کتاب آناتومی گری به عنوان رفرنس معرفی می‌شود. همچنین کتاب اصول بیهوشی میلر به‌عنوان کتاب مرجع برای اصول بیهوشی معرفی می‌شود. هر کدام از این کتاب‌های رفرنس حجم زیادی از داده‌ها را پوشش می‌دهند.

بنابراین آیا مطالعه آن‌ها برای آزمون استخدامی کار منطقی است؟ اصلاً می‌توان از این کتاب‌ها به‌عنوان منابع آزمون استخدامی هوشبری استفاده کرد؟ پاسخ قطعاً نه است. چراکه این کتاب‌ها، کتاب‌های حجیم و بزرگی هستند و قطعاً برای کسانی که می‌خواهند آزمون استخدامی شرکت کنند مناسب نیستند. بنابراین بهترین مرجع کامل آزمون های استخدامی هوشبری کدام است؟ ازچه کتاب هایی باید برای این آزمون استفاده کنیم تا نتیجه مطلوب بگیریم؟

خرید کتاب های آزمون استخدامی هوشبری

خرید کتاب های آزمون استخدامی هوشبری اولین قدم برای آماده شدن برای این آزمون است. اما همچنان پرسش اصلی مطرح است؛ بهترین منابع آزمون استخدامی هوشبری کدامند؟ در این بخش به معرفی کتاب‌هایی خواهیم پرداخت که با مطالعه آن‌ها می‌توانید آینده خود را در آزمون استخدامی روشن ببیند.

همانطورکه گفتیم منابع این آزمون به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم می‌شوند. در ابتدای کار به معرفی منابع تخصصی خواهیم پرداخت که می‌توانید از آن‌ها برای این آزمون استفاده کنید. سپس به سراغ منابع عمومی آن خواهیم رفت.

بطورکلی برای آمادگی برای این آزمون باید دو دسته کتاب داشته باشید، کتاب های تست و کتاب های خلاصه یا درسنامه. درسنامه ها برای اینکه بتوانید از یک مرجع مطالعه کنید و  کتاب های تست برای آشنایی با مهارت تست زنی در این آزمون!

  • نمودارنامه بیهوشی

بهترین منابع استخدامی هوشبری کدامند| چه کتاب هایی برای استخدام هوشبری در بیمارستان مناسب است؟تست زدن برای آمادگی برای آزمون استخدامی هوشبری مهم است؛ اما قبل از تست زدن باید درس را از یک منبع یا درسنامه مطالعه کنید. کتاب نمودارنامه بیهوشی را می‌توان در دسته درسنامه‌ها دانست. اما یک درسنامه خلاصه شده و سرشار از نکته! نوع نگارش این کتاب به این صورت است که کتاب کاملاً خلاصه شده است. به این صورت که با مشاهده کتاب فکر می‌کنید که با قلم خودتان از رفرنس اصلی خلاصه برداری کرده‌اید.

  • خلاصه یا نمودارنامه فیزیولوژی گایتون

همانطورکه گفتیم یکی از منابع آزمون استخدامی هوشبری کتاب فیزیولوژی گایتون است. اما اصلاً نیازی نیست که از کتاب رفرنس برای مطالعه استفاه نمایید. کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون راه‌کار شماست. این کتاب یک کتاب خلاصه شده است که شما را از خواندن کتاب حجیم رفرنس بی‌نیاز می‌کند. کتاب نمودارنامه فیزیولوژی گایتون نیز برای آمادگی برای این آزمون بسیار مناسب است. تمام کتاب‌های نمودارنامه ساختاری مشابه با ساختار نمودارنامه بیهوشی دارند.

  •  نمودارنامه، خلاصه یا اطلس آناتومی

کتاب های خلاصه آناتومی گری یا خلاصه آناتومی اسنل یا اطلس این کتاب‌ها نیز می‌تواند شما را برای آزمون استخدام هوشبری در بیمارستان آماده کند. بطورکلی نیازی نیست برای این آزمون کتاب‌های رفرنس را بخوانید. چراکه این کتاب‌ها را یکبار در طول تحصیل خود مطالعه کرده‌اید. برای آزمون استخدامی تنها کافی است کتاب هایی مانند نمودارنامه آناتومی یا خلاصه و اطلس آناتومی را بخوانید.

  • خلاصه بیهوشی میلر

بهترین منابع استخدامی هوشبری کدامند| چه کتاب هایی برای استخدام هوشبری در بیمارستان مناسب است؟کتاب خلاصه بیهوشی میلر نیز کتابی است که می‌تواند بجای کتاب اصول بیهوشی میلر مورد استفاده قرار بگیرد. بدون اینکه نیاز باشد کتاب قطور اصول بیهوشی میلر را بخوانید. این کتاب مباحث کتاب اصول بیهوشی میلر را به‌صورت خلاصه شده نوشته است.

کتاب تست آزمون استخدامی هوشبری

منابع استخدامی هوشبری که در بخش فوق معرفی شدند، منابعی هستند که می‌توانند به عنوان درسنامه مورد استفاده قرار بگیرند و شما را در زمان کم به نتیجه مطلوب برسانند. اما مهم‌تر از کتاب های درسنامه کتاب‌های تست با پاسخ تشریحی هستند، چراکه داوطلب برای شرکت در این آزمون باید مهارت تست زنی را بداند و با تست‌های این رشته نیز آشنا باشد. کتاب تست‌های مناسب رشته هوشبری به دو دسته تقسیم می‌شوند، کتاب استخدامی هوشبری و کتاب‌های تست تخصصی!

  • کتاب آزمون استخدامی هوشبری

بهترین منابع استخدامی هوشبری کدامند| چه کتاب هایی برای استخدام هوشبری در بیمارستان مناسب است؟

از کتاب های آزمون استخدامی هوشبری می‌توان به کتاب آزمون های استخدامی هوشبری و گنجینه سوالات استخدامی هوشبری اشاره کرد. این کتاب‌ها مخصوص آزمون‌ استخدامی هوشبری نوشته شده‌اند و سوالات آن دارای دو بخش عمومی و تخصصی با پاسخ تشریحی است. بانک سوالات جامع استخدامی هوشبری نیز یکی دیگر از این کتاب‌ها است که تنها بخش تخصصی استخدامی هوشبری را پوشش می‌دهد.

  • کتاب تست هوشبری

بهترین منابع استخدامی هوشبری کدامند| چه کتاب هایی برای استخدام هوشبری در بیمارستان مناسب است؟

همانطورکه می‌دانید سوالات آزمون استخدامی دردسترس عموم قرار نمی‌گیرند، بنابراین کتاب تست‌هایی که وجود دارند نیز تألیفی هستند. اما سوالات این آزمون بسیار شبیه به سوالات آزمون ارشد هوشبری است، بنابراین می‌توانید از کتاب‌های این آزمون به عنوان منابع استخدامی هوشبری استفاده نمایید و از آن نتیجه مطلوب بگیرید.

از این کتاب ها می‌توان به کتاب تاس بیهوشی میلر که بر اساس  کتاب اصول بیهوشی میلر نوشته شده است اشاره کرد. همچنین کتاب بانک سوالات هوشبری ، بانک آزمون بیهوشی میلر، ers بیهوشی میلر و … نیز نمونه‌ای از این کتاب ها هستند.

نتیجه گیری:

منابع استخدامی هوشبری به دو دسته تقسیم می‌شوند، منابع عمومی و تخصصی! بهترین کتاب اطلاعات عمومی استخدامی کتابی است که بطور ویژه به مباحث عمومی آزمون استخدامی بپردازد. کتاب‌های زیادی نیز در این زمینه به چاپ رسیده‌اند که بطور ویژه در مقاله مربوط به آن‌ها پرداخته شده است.

اما همانطورکه که مشاهده کردید، کتاب‌های زیادی را می‌توان به‌عنوان منابع استخدامی هوشبری در نظر گرفت و آن‌ها را مطالعه کرد. بطورکلی آزمون استخدامی آزمونی است که می‌توان با استفاده از خلاصه درسنامه‌ها و کتاب‌های تست به نتیجه مطلوب در آن دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *