دانلود سوالات کنکور ارشد

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد مامایی

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد مامایی | کلید سوالات ارشد مامایی | کتاب تست ارشد مامایی

امکان دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد مامایی هر سال پس از برگزاری آزمون از طریق سایت‌های مختلف کنکوری و علوم پزشکی امکان پذیر است. زیرا برخلاف آزمون mhle و آزمون صلاحیت حرفه ای سوالات این آزمون، همچنین کلید آن در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. البته کلید سوالات ارشد مامایی که توسط سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور منتشر می‌شود، معمولاً کلید اولیه است و کلید نهایی آزمون معمولاً منتشر نمی‌شود. در ادامه این مطلب لینک دانلود رایگان تمام سوالات کنکور ارشد مامایی قرار داده شده است.

جواب آزمون ارشد مامایی

منظور از جواب آزمون ارشد مامایی در حقیقت همان کلیدهایی هستند که توسط سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور منتشر می‌شوند. اما این کلیدها معمولا کلید اولیه آزمون هستند و کلید اولیه آزمون نیز معمولاً همراه با اشتباهات است. هرچند که دانلود کلید آزمون ارشد مامایی نیز چندان به درد داوطلبان این آزمون نمی‌خورد. چراکه شما ممکن است در حین تست زنی گزینه اشتباه را انتخاب کنید و ندانید که علت رد گزینه چیست.

در چنین شرایطی داشتن کلید آزمون هیچ کمکی نمی‌کند، چراکه آنچه حائز اهمیت است، دانستن علت درست یا غلط بودن یک گزینه است نه پاسخ صحیح آن! در چنین شرایطی چاره کار شما تنها استفاده از کتاب های تست ارشد مامایی است.

معمولاً در این کتاب‌ها سوالات سخت مشخص شده‌اند، اغلب کتاب‌ها معمولاً سوالات ده سال اخیر کنکور و حتی بیشتر را دربرمی‌گیرند، همچنین در پاسخنامه تشریحی بسیاری از این کتاب‌ها، نکات کنکوری نیز آورده شده‌اند، بنابراین تهیه کتاب تست ارشد مامایی از هر لحاظ بهتر از از دانلود رایگان سوالات ارشد مامایی و کلید آن است.

بهترین کتاب تست ارشد مامایی

بهترین کتاب تست ارشد مامایی، کتاب تست های جامع مامایی هستند که هم شامل سوالات، هم پاسخ‌های تشریحی و هم نکات مربوط به تست های ارشد مامایی می‌شوند! دانلود کتاب تست ارشد مامایی یا به‌عبارتی خرید PDF آن امکان پذیر نیست. زیرا این سوالات در کتاب های تست ارشد مامایی هر سال آپدیت می‌شوند؛ به‌علاوه پاسخ‌های تشریحی سال‌های گذشته نیز درصورت داشتن اشتباه بروزرسانی می‌شوند. همچنین داشتن کتاب این امکان را به شما می‌دهد ک همانجا تست بزنید و نکته برداری کنید. از بهترین کتاب تست‌ های ارشد مامایی می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

  • جعبه سیاه مامایی

دانلود کتاب تست ارشد ماماییکتاب جعبه سیاه مامایی یکی از معروفترین کتاب های تست ارشد مامایی است. این کتاب شامل سوالات ده سال اخیر کنکور ارشد مامایی است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به پاسخنامه تشریحی و تحلیلی آن اشاره کرد.

همچنین در این کتاب میزان دشواری هر سوال نیز مشخص شده است. به‌علاوه سوالات تکراری در کنکور ارشد مامایی نیز در این کتاب با یک علامت مشخص، مشخص شده‌اند تا داوطلب بتواند با این سوالات نیز آشنا باشد.

  • کتاب تست ارشد مامایی گلبان

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد ماماییکتاب تست ارشد مامایی گلبان یا کتاب گنج آزمون مامایی گلبان یکی از  کتاب تست های جامع مامایی است. این کتاب برای آزمون کارشناسی ارشد مامایی، مشاوره در مامایی و آزمون استخدامی مامایی تعریف شده است. محتوای این کتاب شامل 1000 تست است. این کتاب علاوه‌بر سوالات چهار گزینه‌ای کنکورهای قبل شامل سوالات تالیفی نیز هست. اگرچه این کتاب یک کتاب تست جامع مامایی است اما یکی از ایرادات بزرگ آن نداشتن پاسخنامه تشریحی است.

  • بانک سوالات درسنامه جامع زیبا تقی زاده

کلید سوالات ارشد ماماییکتاب بانک سوالات مامایی زیبا تقی زاده یک کتاب تست کامل شامل 7 فصل مجزا است. این کتاب کلیه تست‌های ارشد مامایی را تا سال 99 پوشش می‌دهد. مطالب در این کتاب به‌صورت فصل به فصل طبقه بندی شده است. این کتاب همچنین دارای پاسخنامه تشریحی است و نویسنده نیز در حین ارائه این پاسخ‌های تشریحی مطالب آموزشی کامل‌تری را نیز به داوطلب ارائه می‌دهد.

  • کتاب MSE مامایی

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد ماماییکتاب MSE مامایی نیز یکی دیگر از کتاب‌های تست ارشد مامایی است که می‌توانید از آن به جای دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد مامایی استفاده کنید و باتوجه به اینکه این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی است از این پاسخنامه نیز برای تسلط بیشتر به تست‌ها استفاده نمایید. پاسخ‌های تشریحی این کتاب سبب می‌شود تا داوطلب بتواند علت صحیح یا غلط بودن یک گزینه را نیز متوجه شود. این کتاب سوالات سال 95 به بعد را شامل می‌شود، به همین علت قیمت آن نسبت به کتاب های تست دیگر اندکی ارزان‌تر است.

نتیجه گیری:

برای دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد مامایی می‌توانید از لینک‌های ابتدای مقاله استفاده کنید و این سوالات را دانلود نمایید، اما این سوالات بدون پاسخ تشریحی عملاً بی‌فایده هستند. بنابراین می‌توانید، باتوجه به زمانی که در اختیار دارید یکی از کتاب‌های تست را انتخاب نمایید و همزمان با مطالعه کتاب‌های رفرنس و درسنامه‌هایی که در اختیار دارید از این کتاب‌های تست نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *