معرفی و مقایسه کتاب

بهترین منابع استخدامی مراقبت سلامت آموزش پرورش

منابع استخدامی مراقبت سلامت آموزش و پرورش یا بهترین کتاب استخدامی مراقبت سلامت کدام است؟

این پرسش یکی از اصلی‌ترین پرسش‌هایی که داوطلبان آزمون استخدامی دارند. زیرا برای شرکت در این آزمون باید از روی یک منبع مشخص مطالعه نمایند. کسانی که می‌خواهند در این آزمون قبول شوند از خرید کتاب استخدامی مراقبت سلامت گرفته تا دانلود رایگان سوالات استخدامی مراقبت سلامت دریغ نمی‌کنند.

تفاوت عمده ‌ای که آزمون‌های استخدامی و آزمون‌های ارشد دارند در این است که منابع آزمون ارشد مراقبت سلامت توسط وزارت بهداشت معرفی می‌شوند. اما کتاب مشخصی به‌عنوان منابع استخدام مراقبت سلامت وجود ندارد. در این بخش قصد داریم که به معرفی بهترین کتاب استخدامی مراقبت سلامت بپردازیم.

بهترین کتاب استخدامی مراقبت سلامت

همانطورکه می‌دانید آزمون استخدامی از دو بخش عمومی و تخصصی تشکیل شده است. حدود 30 درصد از سوالات این آزمون را سوالات عمومی و حدود 70 درصد آن را سوالات تخصصی تشکیل می‌دهند.

کتاب‌هایی با عنوان کتاب استخدامی اطلاعات عمومی وجود دارند. این کتاب‌ها شامل سوالات استخدامی اطلاعات عمومی هستند با این تفاوت که برخی از آن‌ها علاوه‌بر پرسش و پاسخ دارای درسنامه مختصری نیز هستند.

در هرصورت لازم است تا برای گذر از این آزمون روی درصدهایی که از طریق بخش عمومی کسب می‌کنید، حساب کنید. بهترین کتاب استخدامی اطلاعات عمومی از طریق مقاله‌ای با همین عنوان معرفی شده است. این امر کمک می‌کند تا باتوجه به وقتی که در اختیار دارید، مناسب‌ترین کتاب را برای خود انتخاب کنید.

خرید کتاب استخدامی مدیریت سلامت

برای خرید منابع یا بهترین کتاب استخدامی مدیریت سلامت ابتدا باید بدانید که مطالعه کدام کتاب‌ها برای این آزمون بهترند. در این آزمون دروسی مانند کلیات خدمات بهداشتی، آموزش بهداشت و ارتباطات،  تغذیه و بهداشت موادغذایی، بهداشت مدارس و … مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  • درسنامه جامع استخدامی مراقبت سلامت

کتاب استخدامی مراقبت سلامت یکی از بهترین کتاب‌ها برای آژمون استخدامی مراقبت سلامت است. در این کتاب خلاصه‌ای از مباحث مورد پرسش در آزمون استخدامی مراقبت سلامت ارائه شده است.

همچنین این کتاب دارای مجموعه نکاتی است که در آزمون استخدامی بسیار حائز اهمیت هستند. به‌علاوه در این کتاب سوالاتی مطرح شده است که د آزمون استخدامی مورد پرسش قرار می‌گیرند. این سوالات دارای پاسخنامه تستی و تشریحی هستند.

در حقیقت کتاب درسنامه جامع استخدامی مراقبت سلامت را می‌توان یک از کامل‌ترین کتاب‌ها برای این آزمون دانست، به‌ویژه برای زمانی که وقت کافی تا آزمون استخدامی مراقبت سلامت باقی نمانده است.

  •  درسنامه جامع بهداشت عمومی خالد رحمانی

کتاب درسنامه جامع بهداشت عمومی خالد رحمانی یکی از بهترین کتاب ها برای آزمون استخدامی مراقبت سلامت است. این کتاب شامل آموزش بهداشت و ارتباطات، اصول تغذیه، کلیات خدمات بهداشتی، واکسیناسیون، کمک‌های اولیه و کلیات پزشکی، مدیریت و نظارت در مراکز بهداشتی و درمانی و … است. به‌عبارتی کتاب درسنامه جامع خالد رحمانی را می‌توان از کامل‌ترین منابع استخدامی مراقبت سلامت دانست. زیرا هر آنچه داوطلب برای گذر از این آزمون به آن نیاز دارد در این کتاب موجود است.

  • 5000 تست بهداشت عمومی خالد رحمانی

کتاب 5000 تست بهداشت عمومی خالد رحمانی را می‌توان مکمل کتاب درسنامه جامع بهداشت عمومی خالد رحمانی دانست. این کتاب شامل تست‌های کنکور سال‌های گذشته به همراه تست‌های تالیفی در این زمینه است.

به‌عبارتی می‌توان از این کتاب به‌عنوان یک کتاب مکمل در کنار کتاب درسنامه جامع بهداشت عمومی خالد رحمانی استفاده کرد. اگر وقت کافی تا آزمون دارید، پیشنهاد می‌شود همین دو کتاب را در کنار یک کتاب استخدامی اطلاعات عمومی تهیه کنید و با برنامه‌ریزی صحیح تمام مباحث آن را مطالعه کنید.

  • درسنامه کلیات بهداشت

درسنامه کلیات بهداشت یک کتاب 370 صفحه‌ای است که مخصوص این درس به نگارش درآمده است. این کتاب بر اساس رفرنس‌های ارشد مدیریت خدمات بهداشتی نوشته شده است. در بخش اول این کتاب به اصول خدمات بهداشت، سوالات چهار گزینه‌ای و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها اشاره شده است.

بخش دوم نیز مطالب کتاب جامع بهداشت عمومی را دربر می‌گیرد و بخش سوم آن شامل ارتباط برای آموزش بهداشت، فرآیند واکسیناسیون ایمن و … است. این کتاب می‌تواند در کنار تاس کلیات بهداشت به عنوان منابع استخدام مدیریت سلامت مورد استفاده قرار گیرد.

  • صفر تا صد تغذیه و رژیم درمانی

کتاب صفر تا صد تغذیه و رژیم درمانی یک کتاب کامل و در عین حال کنکوری به ویژه برای آزمون ارشد رشته تغذیه است. آنچه در آزمون استخدامی مراقبت سلامت مورد پرسش قرار می‌گیرد، مطالبی مانند ویتامین‌ها، چربی‌ها و کربوهدرات‌ها هستند.  برای زدن تست‌های تغذیه نیز می‌توانید از کتاب گنجینه سوالات تغذیه اساسی و کاربری استفاده کنید.

  • کتاب بهداشت عمومی دکتر حاتمی

بهترین کتاب استخدامی مراقبت سلامتکتاب جامع بهداشت عمومی سه جلدی نیز از کامل‌ترین کتاب‌هایی است که می‌توانید در این آزمون استفاه کنید. این کتاب یک کتاب جامع است که به‌عنوان منابع استخدامی مراقبت سلامت به‌عنوان رفرنس اصلی برای طراحی سوال مورد استفاده قرار می‌گیرد.  اما از آنجایی که این کتاب یک کتاب بسیار جامع و پر حجم است، اغلب کمتر کسی از این کتاب برای آزمون استخدامی مراقبت سلامت استفاده می‌کند.

نتیجه‌گیری:

در بخش‌های قبل منابع استخدامی مراقبت سلامت معرفی شده‌اند، اما به‌عنوان بهترین کتاب استخدامی مراقبت سلامت بهتر است از کتاب‌هایی مانند درسنامه جامع بهداشت عمومی خالد رحمانی و 5000 تست بهداشت عمومی بهداشت عمومی استفاده کنید.

همچنین کتاب کلیات بهداشت به همراه تاس کلیات بهداشت نیز کتاب‌های خوبی برای گذر از این آزمون هستند. در حقیقت این دو کتاب تمام مباحث آزمون استخدامی مراقبت سلامت آموزش پرورش را پوشش می‌دهد به جز مورد بهداشت مدارس که این مورد را نیز می‌توانید به‌صورت فابل از اینترنتب دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *