دسته‌بندی نشده

دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری

دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری | نحوه دریافت جواب آزمون صلاحیت حرفه ای

دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون است. البته این زمان، زمان دقیقی نیست و نتایج آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ممکن است در زمانی بیشتر از یک ماه پس از برگزاری آزمون به داوطلبان آن اعلام شود.

نتیجه این آزمون از طریق سایت sanjeshp.ir اعلام می‌شود، داوطلبان این آزمون برای دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری و دریافت پروانه پرستاری تا سه ماه پس از انتشار نتایج این آزمون فرصت دارند. آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران دوبار در سال در ماه‌های مرداد و بهمن اعلام برگزار می‌شود.

اگر تعداد متقاضیانی که در این آزمون شرکت می‌کنند زیاد باشد، اعلام نتایج معمولا دو الی 3 ماه به تاخیر می‌افتد اما اگر تعداد  متقاضیان کم باشد، نتایج معمولا پس از گذشت یک ماه از برگذاری آزمون در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود.

راهنمای دریافت جواب آزمون صلاحیت حرفه ای

  • برای دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری ابتدا باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنید یا عبارت سنجش پزشکی را در گوگل جستجو کنید و به سایت سنجش و آموزش پزشکی کشور مراجعه کنید ( احتمالا قبلا نیز برای اطلاع از منابع آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری یا ثبت نام در این آزمون به این سایت مراجعه کرده‌اید)

دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری

  • در منوی سمت راست صفحه روی عبارت ” صلاحیت حرفه ای پرستاران” کلیک کنید.

 

نحوه دریافت جواب آزمون صلاحیت حرفه ای

  • بر روی گزینه نتیجه آزمون کلیک کنید.

دریافت کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری

کد رهگیری که در زمان ثبت نام در سایت سنجش دریافت کرده‌اید را در کادر مربوطه وارد کنید.در صورت اخذ نمره قبولی صلاحیت حرفه ای پرستاران می‌توانید کارنامه صلاحیت حرفه ای پرستاری را دانلود کنید و برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای پرستاری اقدام کنید. برای دریافت این گواهی بای به داشنگاه علوم پزشکی محل صدور پروانه این آزمون مراجعه کنید.

نکته: نمره قبولی داوطلبان این آزمون از 100 محاسبه می‌شود.

سخن آخر:

داوطلبان برای دریافت کارنامه قبولی در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران تنها سه ماه پس از انتشار نتایج هر نوبت فرصت دارند و این کارنامه پس از گذشت سه ماه قابل بازیابی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *