معرفی و مقایسه کتاب

کتاب آناتومی بدن رایگان

کتاب آناتومی بدن رایگان | بوک مدیکال

از روزگاران گذشته تا به امروز کتاب‌های زیادی درباره آناتومی بدن نوشته شده است. در واقع آغاز تحقیق درباره علم پزشکی و شناخت این علم، همزمان با شناخت آناتومی بدن است. در گذشته علم پزشکی همان علم آناتومی بدن بود و شاخه‌های دیگر علوم پزشکی ناشناخته بودند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، کتاب آناتومی بدن در سال‌های مختلف و توسط نویسنده‌های گوناگون نوشته شده است. در ادامه به معرفی کتاب آناتومی بدن رایگان می‌پردازیم.

کتاب آناتومی بدن رایگان نتر

کتاب اطلس آناتومی بدن نتر از کتاب‌های بسیار معروف علوم تشریح برای دانشجویان پزشکی است. از مباحثی که در کتاب اطلس آناتومی نتر گفته شده است، می‌توانیم به بررسی آناتومی سر و گردن، کمر و طناب نخاعی، قفسه سینه، شکم، لگن و پرینه و در آخر اندام فوقانی و تحتانی اشاره کنیم. در ادامه شما می‌توانید کتاب بدن انسان pdf رایگان را مشاهده کنید.

کتاب آناتومی بدن رایگان | بوک مدیکال

با توجه به این‌که امکان بارگذاری دانلود اطلس آناتومی بدن انسان به زبان فارسی pdf به دلیل محفوظ بودن حق ناشر و نویسنده امکان‌پذیر نیست، مطالب کتاب آناتومی بدن رایگان که در بالا آورده شد به زبان انگلیسی است و دانشجویانی که مسلط بر زبان انگلیسی هستند به راحتی از آن استفاده می‌کنند. دانشجویانی که برای درک بهتر مطالب به دنبال آناتومی نتر ترجمه فارسی هستند، می‌توانند به سایت بوک مدیکال مراجعه کنند و کتاب اطلس آناتومی نتر را با تخفیف مناسب تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *