معرفی و مقایسه کتاب

کتاب تست فیزیولوژی

کتاب تست فیزیولوژی | معرفی کتاب تست فیزیولوژی گایتون | بوک مدیکال

کتاب تست فیزیولوژی یکی از مهم‌ترین کتاب‌های تست محسوب می‌شود، زیرا لازم است در کنار کتاب فیزیولوژی گایتون یا کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون یک کتاب تست نیز داشته باشید. در حقیقت کتاب تست فیزیولوژی گایتون می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید مطالعات خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

باتوجه به توضیحات فوق نیاز است، کتاب تست این درس از مهم‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شود زیرا بخشی از فرآیند یادگیری به تست زنی و حل سوالات فیزیولوژی بستگی دارد. به‌علاوه کتاب تست‌های این درس، تنها به درس فیزیولوژی محدود نمی‌شود.

داوطلبان بسیاری در مورد کتاب تست فیزیولوژی ارشد تغذیه و کتاب تست فیزیولوژی علوم پایه نیز سوال می‌پرسند. آیا می‌توان از کتاب تست‌های فیزیولوژی موجود در بازار برای آزمون علوم پایه و … نیز استفاده کرد یا امکان دانلود رایگان کتاب تست فیزیولوژی وجود دارد یا چطور می‌توان نموه سوال فیزیولوژی گایتون با پاسخنامه را تهیه کرد.  در ادامه به معرفی کتاب تست‌های فیزیولوژی گایتون خواهیم پرداخت. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به مطالب فیزیولوژی بیشتر مسلط باشید.

معرفی بهترین کتاب تست فیزیولوژی پزشکی گایتون

بهترین کتاب تست فیزیولوژی گایتون، کتابی است که با استفاده از تست‌های آن بتوانید مطالبی را که مطالعه کرده‌اید با استفاده از این تست‌ها در ذهن خود تثبیت نمایید یا به اصلاح روی سوالات این درس سوار شوید. پاسخنامه تشریحی این کتاب‌های تست نیز نقش مهمی در آموزش دارد، زیرا نکات کنکوری بسیاری را در این آزمون‌ها به داوطلب ارائه می‌کند از جمله این کتاب‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کتاب تست فیزیولوژی دکتر اصغر قاسمی

کتاب تست فیزیولوژی دکتر اصغر قاسمیکتاب تست فیزیولوژی دکتر اصغر قاسمی یا همان کتاب تست فیزیولوژی انتشارات کتابخانه فرهنگ از مشهورترین کتاب تست‌های فیزیولوژی است. این کتاب شامل سوالات فیزیولوژی به همراه پاسخنامه تشریحی آن است.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به شیوه فصل بندی آن اشاره کرد. این ویژگی کتاب تست فیزیولوژی دکتر قاسمی را به یکی از بهترین کتاب تست های فیزیولوژی گایتون تبدیل می‌کند. زیرا فصل بندی در این کتاب به‌گونه‌ای است که می‌توان با مطالعه هر فصل از کتاب فیزیولوژی برای یادگیری بهتر تست‌های آن را نیز زد.

به‌علاوه این کتاب شامل آزمون‌های کنکور ارشد پرستاری به‌صورت سال به سال نیز هست. به همین جهت برای دوره کردن مطالب مورد مطالعه نیز بسیار مفید است. به‌عبارتی این کتاب را می‌توان هم در حین مطالعه کتاب فیزیولوژی گایتون مطالعه کرد و هم پس از به اتمام رساندن آن!

  • کتاب تست آی کیو بی فیزیولوژی

 

کتاب تست آی کیو بی فیزیولوژی یکی دیگر معدود کتاب تست‌ها در زمینه فیزیولوژی است. همانطورکه گفتیم درس فیزیولوژی به ویژه کتاب فیزیولوژی گایتون یکی از کتاب‌هایی است که مجموعه تست‌های فیزیولوژی کنکور ارشد وزارت بهداشت را در کنار یکدیگر جمع کرده است. این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی است. این پاسخنامه تشریحی به خودی خود مانند یک درسنامه نیز عمل می‌کند.

سوالات این کتاب به‌صورت طبقه بندی شده و بر اساس سرفصل‌های فیزیولوژی گایتون نوشته شده‌اند، بنابراین بهترین کتاب برای استفاده در زمانی است که یکی از سرفصل‌های کتاب فیزیولوژی گایتون را مطالعه کرده‌اید و اکنون می‌خواهید تست‌های مربوط به آن مبحث را بزنید. به علاوه این کتاب یک کتاب جامع برای رفع اشکال است.

  • بانک سوالات فیزیولوژی گایتون حائری روحانی

بانک سوالات فیزیولوژی گایتون حائری روحانی ترکیبی از درسنامه و تست برای آزمون ارشد وزارت بهداشت است. سوالات این کتاب نیز به تفکیک سرفصل‌های کتاب فیزیولوژی گایتون آورده شده است. این کتاب پاسخنامه تشریحی نیز دارد و یکی از بهترین مکمل‌ها برای کتاب فیزیولوژی گایتون است.

این کتاب ترکیبی از درسنامه و تست است به همین دلیل به بانک سوالات درسنامه جامع فیزیولوژی نیز مشهور است. این کتاب نه‌تنها سوالات فیزیولوژی وزارت بهداشت را دربر می‌گیرد بلکه سوالات فیزیولوژی وزارت علوم را نیز از سال 91 تا 99 پوشش می‌دهد. بنابراین یکی از بهترین کتاب تست های فیزیولوژی ورزشی نیز هست.

  • بانک آزمون فیزیولوژی 2021

بانک آزمون فیزیولوژی 2021کتاب بانک آزمون فیزیولوژی گایتون بر اساس کتاب گایتون 2021 نوشته شده است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به دیدگاه پاتوفیزیولوژی آن استفاده کرد. منظور از پاتوفیزیولوژی برسی حالت‌ها نابهنجار اندام است.

این کتاب تست فیزیولوژی گایتون دارای سوالات چهار گزینه‌ای است که براساس سرفصل‌های فیزیولوژی گایتون نوشته شده است، همچنین دارای پاسخنامه تشریحی نیز هست. مطالعه این کتاب تست بیشتر در طول ترم و به همراه کتاب فیزیولوژی گایتون 2021 توصیه می‌شود.

  • بانک آزمون فیزیولوژی با پاسخ تشریحی

https://bookmedical.ir/product/%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-%d8%aa%d8%b4%d8%b1%db%8c%d8%ad%db%8c/این کتاب کتابی شامل 1000 سوال چهارگزینه‌ای است. کتاب بانک آزمون فیزیولوژی گایتون نیز مانند کتاب بانک آزمون فیزیولوژی 2021 بهتر است که در کنار کتاب فیزیولوژی گایتون مطالعه شود. سوالات این کتاب بر خلاف کتاب‌های فوق تالیفی هستند.

طبقه بندی این سوالات بر اساس سرفصل‌های کتاب فیزیولوژی گایتون است. به این صورت که دانشجو می‌تواند پس از مطالعه هر فصل از کتاب فیزیولوژی گایتون با استفاده از این کتاب تست های آن را نیز بزند. این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی است و نکات مهم و کلیدی در آن مشخص شده‌اند.

نتبجه گیری:

استفاده از کتاب تست برای تسلط به مطالب فیزیولوژی گایتون می‌تواند راه گشای بسیار خوبی باشد چه برای کسانی که مشغول له تحصیل هستند چه برای کسانی که قصد دارند در کنکور ارشد شرکت کنند.

زیرا تست زدن نه‌تنها سبب آمادگی داوطلب برای گذراندن این آزمون‌ها خواهد شد، بلکه در طول ترم نیز به دانشجو کمک می‌کند تا به مطالب کتاب فیزیولوژی گایتون مسلط تر باشد. اگر قصد شما آمادگی برای کنکور ارشد است، بهتر است از کتاب‌هایی استفاده کنید که بر اساس آزمون‌های ارشد به نگارش درآمده است. در غیر اینصورت کتاب‌هایی را انتخاب کنید که بر اساس سرفصل‌های کتاب فیزیولوژی گایتون به نگارش درآمده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *