دانلود سوالات کنکور ارشد

دانلود رایگان لغات زبان ارشد وزارت بهداشت

دانلود رایگان لغات زبان ارشد وزارت بهداشت کلید واژه‌ای است که ممکن است بارها و بارها توسط داوطلبان این آزمون جستجو شود. همانطورکه می‌دانید ضریب زبان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 3 است.

این ضریب حتی بیشتر از بسیاری از دروس تخصصی است؛ بنابراین درس زبان از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. شما می‌توانید لغات ضروری وزارت بهداشت را دانلود کنید، اما آیا معنی این لغات را می‌دانید یا حتی با دانستن معنی آن‌ها می‌توانید این لغات را به ذهن بسپارید؟ قطعا جواب ” نه ” خواهد بود.

به همین علت است که کتاب لغات زبان ارشد وزارت بهداشت نظیر نودپلاس زبان ارشد، هندبوک لغات مهاجرنیا و لغات کتاب زبان لزگی از اهمیت زیادی برخوردارند این کتاب های را می توان از بهترین منابع زبان ارشد علوم پزشکی دانست. این کتاب‌ها به شما می‌آموزند که چگونه با استفاده از پسوند، پیشوند و ریشه یک کلمه را بخاطر بسپارید. بنابراین اهمیت خرید کتاب لغت زبان را نمی‌توان نادیده گرفت. در ادامه این مطلب می‌توانید لغات زبان ارشد وزارت بهداشت را دانلود نمایید. همچنین با لغات ضروری زبان ارشد وزارت بهداشت نیز آشنا شوید.

دانلود رایگان لغات زبان ارشد وزارت بهداشت

لغات ضروری وزارت بهداشت

لغات ضروری وزارت بهداشت را می‌توان مجموعه لغات پرتکرار آزمون ارشد وزارت بهداشت دانست. چراکه طراح تمام سوالات در تمامی چهار نوبت یک نفر است، بنابراین سوالات در هر نوبت از سختی و آسانی مشخصی برخودار هستند.

گاهی اوقات دانشجویان وقت کافی برای مطالعه کافی لغات زبان ندارند، بنابراین می‌خواهند که با دانلود رایگان لغات زبان ارشد وزارت بهداشت این لغات را در زمان کم بخوانند، اما این کار بدترین راه چاره است چراکه این لغات هرگز در ذهن شما نمی‌مانند.

تعدادی لغت طلایی وجود دارد که بر اساس روش‌های مختلفی از جمله مهم بودن، طرح در کنکورهای قبلی و پیش بینی برای کنکورهای بعدی گردآوری شده‌اند. این لغات می‌تواند برای داوطلبی که لغات زبان ارشد وزارت بهداشت را مطالعه نکرده است مشکل گشا باشد.

در کتاب 90 پلاس زبان ارشد وزارت بهداشت بخشی با عنوان 150 لغت مخصوص شب امتحان وجود دارد که لغات آن بر اساس فرمول فوق گردآوری شده‌اند؛ داوطلب می‌تواند با مطالعه این لغات درصد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

این لغات اغلب واژگانی هستند که بطور مشترک در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی کاربرد دارند به همین علت حتی اگر نخواهید هیچ کتابی بخرید، ارزش دارد که این کتاب را فقط برای این چند صفحه بخرید.

البته کتاب نودپلاس زبان ویژگی‌های دیگری نیز دارد که ارزش آن را برای خرید و مطالعه زیاد می‌کند. برای مثال در این کتاب ابتدا لغات ضروری آزمون ارشد به همراه کلمات مخالف، مترادف و ریشه آن‌ها برای حفظ کردن راحت‌تر کلمات آورده شده‌اند.

در بخش دوم این کتاب افعال دو قسمتی، افعال چندبخشی جداشدنی و افعال ضروری آورده شده‌اند، اگرچه ممکن است فکر کنید که این لغات هرگز در کنکور ارشد وزارت بهداشت مطرح نمی‌شوند اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. در پایان هر بخش نیز سوالات کنکور هر سال تحلیل و بررسی می‌شوند. کتاب هندبوک لغات زبان مهاجرنیا نیز تقریبا عملکردی مشابه با کتاب نودپلاس زبان ارشد دارد.

سوالات زبان ارشد وزارت بهداشت

اشراف به سوالات زبان ارشد وزارت بهداشت یا به‌عبارتی تست زدن از اهمیت زیادی برخودار است. چراکه بسیاری از متون و حتی لغات آزمون ارشد ممکن است تکراری یا مشابه با سال‌‌های قبل باشند، بنابراین داشتن یک کتاب تست زبان ارشد از نان شب نیز واجب تر است.

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد، کتاب IQB زبان، کتاب ETC زبان و … از جمله کتاب تست‌های زبان ارشد هستند. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین کتاب تست زبان ارشد کدام است، کافی است به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید و مقایسه کامل این کتاب‌ها را بخوانید.

اما اگر وقت کافی برای آزمون ندارید کتاب جعبه سیاه زبان ارشد بهترین انتخاب برای شماست، چراکه لغات هر آزمون را استخراج کرده است و به همراه معنی در اختیار داوطلب قرار داده بنابراین می‌توانید برای لغات زبان به همین کتاب بسنده کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را نکنید و تاثیر ضریب درس زبان در رتبه نهایی خود را از دست ندهید.

همچنین در کتاب جعبه سیاه زبان بخش کوچکی به عنوان درسنامه ارائه شده است که در آن تکنیک تست زنی را به داوطلب آموزش می‌دهد، بنابراین این کتاب از هر لحاظ برای پاسخ دادن به سوالات زبان ارشد وزارت بهداشت مناسب است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *