معرفی و مقایسه کتاب

دانلود رایگان کتاب درسنامه زبان امیر لزگی ترجمه pdf

کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی یکی از کتابهای مورد انتخاب داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای درس زبان است. داوطلبانی که خواستار یادگیری اصولی برای پاسخ دهی به سوالات طبق سبک تافل هستند می توانند از این کتاب می توانند استفاده می کنند. در پارگراف بعد در مورد دانلود pdf ترجمه فارسی درسنامه زبان امیر لزگی ترجمه توضیحاتی ارائه شده است.

دانلود رایگان کتاب درسنامه زبان امیر لزگی ترجمه pdf

یکی از مشکلاتی که کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی دارد این است که ترجمه فارسی لغات و متن ها در این کتاب آورده نشده است که چند تن از خوانندگان ترجمه فارسی لغات و متون را با اجازه نویسنده در یک فایل pdf قرار داده و در اینترنت گذاشته اند که ما نیز همان فایل را برای شما قرار دادیم.

اگر به دنبال دانلود کامل کتاب درسنامه زبان امیر لزگی که از سوی انتشارات جامعه نگر چاپ شده است می گردید، باید به شما عرض کنیم که در هیچ کجای اینترنت PDF کتاب کامل موجود نیست و فقط فایل ترجمه لغات کتاب زبان لزگی موجود است که ما در این صفحه برای دانلود گذاشته ایم.

کتاب زبان لزگی خوب یا بد؟

هیچ وقت نمی توان گفت که یک کتاب برای همه تاثیر یکسانی را دارد. از بین قبولی های سال های قبل در آزمون ارشد علوم پزشکی کسانی هستند که این کتاب را به دیگران توصیه می کنند و از سوی دیگر رتبه های برتر دیگری هستند که آن را نفی می کنند و به جای زبان امیر لزگی کتاب یا کتب دیگری را توصیه می کنند.

ما قبلا در یک مطلب جداگانه با عنوان کتاب لزگی نود پلاس IQB یا مهاجرنیا کدامیک؟ بطور کامل برای دوستانی که قصد دارند شروع کنند شرح داده ایم که کدام کتاب زبان برای شما در آزمون ارشد علوم پزشکی در چه مقطع زمانی و با چه شرایطی مناسب است. در این مطلب افراد را به چند دسته تقسیم کردیم:

دسته اول: افرادی که شاغل نیستند و بخاطر داشتن زمان کافی تا کنکور، علاوه بر خواندن سایر دروس می خواهند حداقل روزی ۳ ساعت زبان بخوانند.
دسته دوم: افراد شاغلی که پایه ضعیفی دارند و البته زمان کافی تا کنکور دارند.
دسته سوم: افرادی شاغلی که پایه ضعیفی دارند ولی زمان زیادی تا کنکور ندارند.

حتما این مقاله مطالعه کنید چون ممکن است این کتاب دقیقا همان گمشده ی شما باشد و یا اینکه از سوی دیگر ساعات پایین مطالعه روزانه شما اقتضا کند که کتاب دیگری غیر از کتاب زبان امیر لزگی را تهیه کنید.

 

خرید کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی با تخفیف

تفاهم نامه ای بین بانک کتاب علوم پزشکی و انتشارات جامعه نگر صورت گرفته است که طبق آن امکان خرید کتاب درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی با تخفیف ویژه فراهم شده است. قیمت کتاب زبان ارشد لزگی بر اساس آخرین ویرایش درج شده و تخفیف آن از قیمت مندرج کسر گردیده است. علاوه بر کتاب زبان امیر لزگی شما می توانید سایر منابع زبان آزمون ارشد وزارت بهداشت را از طریق بانک کتاب علوم پزشکی با بهترین قیمت از بخش زبان عمومی و تخصصی در همین سایت تهیه کنید.

درسنامه جامع زبان ارشد علوم پزشکی امیر لزگی

۶۷۵,۰۰۰ تومان

نوشته های مرتبط

5 فکر در مورد “ دانلود رایگان کتاب درسنامه زبان امیر لزگی ترجمه pdf

  1. مجتبی گفت:

    سلام ببخشید نتوانستم ترجمه زبان لزگی رو دانلود کنم اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید البته کتاب نشر جدید لزگی

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست گرامی برای دانلود این کتاب فقط نسخه زبان اصلی در دسترس شماست که می توانید از سایت اصلی دانلود کنید. در سایت بوک مدیکال می توانید واژه نامه کتاب را دانلود کنید که در همین صفحه لینک آن قرار داده شده.

  2. رادمهر ایرجی گفت:

    خیلی اصولی توضیح میده واقعا به من کمک کرد

  3. احمد خمامی گفت:

    کتابشو موجود دارید؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام. بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *