معرفی و مقایسه کتاب

نمونه سوالات فیزیولوژی گوارش گایتون

نمونه سوالات فیزیولوژی گوارش گایتون

نمونه سوالات فیزیولوژی گوارش گایتون به درد کسانی می‌خورد که این بخش را از کتاب اصلی مطالعه کرده‌اند و اکنون به دنبال نمونه سوالاتی از این درس برای بخاطرسپاری بهتر این مطالب در ذهن هستند.

بخش دوازدهم از کتاب فیزیولوژی گایتون مربوط به فیزیولوژی دستگاه گوارش است. در این بخش فیزیولوژی گوارش بطور کامل شرح و بسط داده شده است. همانطورکه می‌دانید فیزیولوژی پس از آناتومی دومین درس مهم در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی است.

این درس به خودی خود و در طول ترم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین این کتاب در آزمون علوم پایه پزشکی، همچنین در آزمون ارشد وزارت بهداشت از اهمیت زیادی برخودار است. این فصل تقریبا یازده درصد از سوالات را به خود اختصاص می‌دهد.

اما چگونه می‌توان این فصل را با اهتمام ویژه‌ای مطالعه کرد. استفاده از نمونه سوالات این بخش یکی از بهترین راه‌ها برای مطالعه بهتر و دقیق‌تر این کتاب است. برای مطالعه مباحث مهم نیز می‌توان از کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون برای مطالعه نکات مهم استفاده کرد.

نمونه سوالات درس فیزیولوژی

نمونه سوالات درس فیزیولوژی در قالب کتاب‌های مختلف به کسانی که این درس را مطالعه می‌کنند ارائه شده است. اما اگر می‌خواهید نمونه سوالات گوارش گایتون را بطور مجزا بیابید راه دشواری را در پیش دارید، زیرا هیچ کتابی وجود ندارد که نمونه سوالات این بخش را به‌صورت مجزا پوشش داده باشد.

به‌علاوه اگر در فکر دانلود نمونه سوالات فیزیولوژی گوارش گایتون هستید، باید بدانید که یا این سوالات را پیدا نمی‌کنید یا اگر بخواهید این سوالات را بیابید قطعا پاسخ تشریحی آن را پیدا نمی‌کنید. بنابراین اگر نیاز به نمونه سوالات این بخش دارید بهتر است از کتاب‌هایی استفاده کنید که شامل نمونه سوالات درس فیزیولوژی باشند.

  • بانک سوالات فیزیولوژی حائری روحانی

بانک سوالات فیزیولوژی حائری روحانی را می‌توان یکی از بهترین کتاب‌های حاوی نمونه سوالات درس فیزیولوژی دانست. این کتاب نمونه سوالات هر دو جلد از کتاب‌های فیزیولوژی را بطور کامل پوشش می‌دهد و به مبحث فیزیولوزی گوارش نیز بطور کامل پرداخته است.

این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی است و نمونه سوالات کنکورهای سال‌های گذشته در آن به‌صورت فصل به فصل بیان شده‌اند. این کتاب هم می‌تواند به‌عنوان مکمل در کنار کتاب فیزیولوژی گایتون حائری روحانی استفاه شود و هم به‌عنوان کتابی برای آزمون ارشد وزارت بهداشت!

  • مجموعه سوالات فیزیولوژی گایتون دکتر قاسمی

حتما اسم کتاب مجموعه سوالات فیزیولوژی گایتون دکتر قاسمی را شنیده‌اید. اگر کتاب فیزیولوژی گایتون را به خوبی مطالعه کرده باشید این کتاب می‌تواند یکی از بهترین کتاب‌ها برای تمرین تست زنی باشد.

یکی از ویژگی‌های این کتاب فهرست بندی آن است. این کتاب به دو بخش تقسیم می‌شود، در بخش اول سوالات بر اساس سرفصل‌های فیزیولوژی گایتون به نگارش در آمده‌اند که به شما این فرصت را می‌دهد که نمونه سوالات هر بخش مانند نمونه سوالات فیزیولوژی گوارش گایتون را به‌صورت مجزا مطالعه کنید.

همچنین از سال 92 به بعد سوالات این کتاب به‌صورت سال به سال طبقه بندی شده‌اند، بنابراین داوطلب می‌تواند پس از مطالعه کامل کتاب فیزیولوژی گایتون از این کتاب برای دوره مطالب استفاده کند.

نتیجه گیری:

نمونه سوالات فیزیولوژی گوارش گایتون به تنهایی در قالب یک کتاب چاپ نشده‌اند. به‌علاوه پیدا کردن این نمونه سوالات در اینترنت نیز کار بسیار دشواری است همچنین به همان میزان که بخش فیزیولوژی گوارش گایتون در آزمون‌هایی مانند آزمون ارشد و علوم پایه موثر است، سایر بخش‌های مانند فیزیولوژی اعصاب و فیزیولوژی قلب گایتون و … نیز از فصول بسیار مهم این کتاب محسوب می‌شوند.

بنابراین خرید و مطالعه دو کتاب فوق برای تسلط بر درس فیزیولوژی گایتون خالی از لطف نیست. به‌ویژه اگر در حال تحصیل هستید مطالعه این کتاب‌ها در کنار کتاب فیزیولوژی گایتون می‌تواند کمک بسیار خوبی برای بخاطرسپاری مطالب کتاب و آماده شدن برای آزمون ارشد باشد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *