معرفی و مقایسه کتاب

کتاب استخدامی پرستاری

کتاب استخدامی پرستاری

کتاب استخدامی پرستاری اغلب کتاب هایی هستند که مجموعه سوالات آزمون استخدامی پرستاری را شامل می‌شوند. بعضاً برخی از این کتاب ها تنها شامل تست های کنکور ارشد پرستاری هستند اما برخی دیگر نظیر بانک سوالات اسدی نوقابی تست های آزمون های دیگر را نیز در برمی‌گیرند. بطور کلی مطالعه این تست ها بقرای آمادگی برای آزمون استخدامی پرستاری خالی از لطف نیستند. چراکه در آزمون استخدامی نیز مانند کنکور ارشد رشته پرستاری ، مهارت تست زنی تأثیر مهمی دارد و بسیاری از این تست ها نیز طی برگزاری آزمون تکرار شده‌اند. به همین علت خواندن این کتاب ها سبب می‌شود تا داوطلب با نمونه تست هایی که در این آزمون تکرار شده‌اند بیشتر آشنا شود.

بهترین کتاب استخدامی پرستاری

همواره نزدیک به آزمون استخدامی پرستاری ان سوال که کتاب استخدامی پرستاری کدام است وجود دارد. بهترین راه برای پاسخ به این سوال مقایسه هر یک از این کتاب ها با یکدیگر است. برای خرید یک کتاب اسخدامی خوب باید یدانید که به دنبا چه چیزی هستید آی هدف شما از خرید این کتاب تنها تست زنی است یا می‌خواهید در کنار تست از درسنامه و پاسخ تشریحی آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب کتب مختلف استخدامی پرستاری و ویژگی‌های هر یک را بررسی خواهیم کرد.

استخدامی پرستاری میترا ذوالفقاری

کتاب استخدامی پرستاری میترا ذوالفقاری یکی از مشهورترین کتاب هایی است که برای این آزمون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب با نام مجموعه دروس پرستاری میترا ذوالفقاری مشهور است. از ویژگی های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بیش از 3000 تست طبقه بندی شده آزمون های کارشناسی ارشد و سایر آزمون های وزارت بهداشت نظیر آزمون استخدامی ، کنکور دکتری و … اشاره کرد.

 

2- ارائه نکات مهم پرستار به صورت نموداری و طبقه بندی شده

3- این کتاب در کنار تست درسنامه بسیار خوبی است. زیرا در آن نکات طبقه بندی شده‌اند و کتاب دارای پاسخنامه تشریحی به همراه نکات آموزشی در پاسخ ها است.

خرید کتاب استخدامی پرستاری میترا ذوالفقاری

همانطورکه گفتیم این کتاب بیش از 3000 تست دارد و اغلب ازمون های وزارت بهداشت را شامل می‌شود. از همین رو برای کسانی که وقت زیادی برای آمادگی برای این آزمون دارند استفاده از مجموعه دروس پرستاری میترا ذوالفقاری خالی از لطف نیست.برای خرید این کتاب با درصد تخفیف مناسب می‌توانید از باکس خرید زیر استفاده کنید.

مجموعه کامل دروس پرستاری میترا ذوالفقاری

۱,۰۷۱,۰۰۰ تومان

استخدامی پرستاری نوقابی

کتاب استخدامی پرستاری اسدی نوقابی یکی از کتاب های تست ارشد پرستاری است و به بانک سوالات نوقابی مشهور است. بطورکلی می‌توان گفت کتاب اختصاصی و مشخصی برای آزمون الستخدامی پرستاری وجود ندارد و اغلب کتاب‌هایی که معرفی می‌شوند. کتاب‌هایی هستند که برای کنکور کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر کتابی مختص این آزمون نیز وجود داشته باشد، احتمالاً فاقد پاسخ تشریحی است. کتاب های نظیر بانک آزمون نوقابی اغلب به دلل پاسخنامه تشریحی مورد توجه داوطلبان قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- این کتاب شامل سوالات آزمون کارشناسی به کارشناسی ارشد، آزمون استخدامی کشوری و NCLEX RN است.

2- حل و بحث در مورد سوالات با ذکر منبع

3- اضافه کردن شاخه های جدید ccu ، NICU و ICU در این کتاب

خرید کتاب استخدامی پرستاری اسدی نوقابی

خرید کتاب استخدامی پرستاری اسدی نوقابی از طریق باکس زیر از بانک کتاب علوم پزشکی میسر است. این کتاب نیز مانند بسیاری از کتاب های تست ارشد پرستاری دارای پاسخ تشریحی هستند از همین رو برای آمادگی برای آزمون مناسب‌اند.

استخدامی پرستاری نسترن رنجبر

کتاب استخدامی پرستاری نسترن رنجبر یکی از کتاب هایی است که بطور ویژه برای آزمون استخدامی پرستاری به رشته نگارش در آمده است. کتاب های فوق تنها شامل سوالات مرتبط با مباحث پرستاری نظیر پرستاری داخی جراحی، پرستاری کودکان و … بودند اما این کتاب سوالات عمومی نظیر ادبیات عمومی، زبان و … را نیز دربر می‌گیرد. از ویژگی های ای کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

1- این کتاب شامل تست های آزمون استخدامی پرستاری به همراه پاسخ تشریحی است.

2- این کتاب علاوه بر سوالات آزمون های استخدامی سال های گذشته، سوالات تالیفی را نیز شامل می‌شود.

 

 

خرید کتاب استخدامی پرستاری نسترن رنجبر

برای خرید استخدامی پرستاری نسترن رنجبر می‌توانید از خدمات بانک کتاب علوم پزشکی استفاده کنید در عین حال نیز از تخفیفات این مجموعه بهره‌مند شوید. 

گنجینه سوالات آزمون استخدامی پرستاری

کتاب گنجینه سوالات آزمون استخدامی پرستاری نیز بجای شاخ و برگ دادن، مجموعه تست های آزمون ارشد پرستاری را به دور هم جمع کرده است. این مجموعه سوال نیز مانند کتاب استخدامی پرستاری نسترن رنجبر علاوه‌بر سوالات تخصصی سوالات عمومی مانند هوش، دانش کامپیوتر، وصیت امام و … را نیز شامل می‌شود. 

1- کتاب شامل سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی است.

2- کتاب دارای پاسخنامه تشریحی است.

3- این کتاب علاوه بر سوالات آزمون استخدامی، نمونه سوالات سال های گذشته وزرات بهداشت را نیز شامل می‌شود.

4- آخرین سال چاپ گنجینه آزمون استخدامی پرستاری سال 1398 است.

خرید گنجینه سوالات آزمون استخدامی پرستاری

برای خرید گنجینه سوالات آزمون استخدامی پرستاری می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید و این کتاب را با تخفیفی مناسب جهت آمادگی برای آزمون استخدامی تهیه نمایید.

جعبه سیاه پرستاری

کتاب جعبه سیاه پرستاری نیز مانند بانک آزمون اسدی نوقابی شامل مجموعه سوالات کنکور ارشد سال‌های گذشته است که می‌تواند برای آزمون استخدامی پرستاری مورد استفاده قرار بگیرد. این کتاب دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

1- این کتاب شامل مجموعه سوالات پرستاری 20 سا گذشته به همراه پاسخ تشریحی است.

2- میزان سادگی و دشواری هر سوال در بخش پاسخنامه مشخص شده است. 

3- سوالات پرتکرار در پاسخنامه مشخص شده‌اند.

4- نکات مهم در پاسخ هر تست به کاربر آموزش داده می‌شوند. 

[media type="aparat" id="QTj4h"]

خرید کتاب جعبه سیاه ارشد پرستاری

باتوجه به ویژگی‌های کتاب جعبه سیاه پرستاری این کتاب می‌تواند نیاز داوطلب را به‌عنوان یک کتاب استخدامی پرستاری برطرف نماید. این کتاب رنگی است و تقریباً یکی از بهترین کتاب تست های پرستاری بازار محسوب می‌شود.

جعبه سیاه ارشد پرستاری

۵۵۰,۰۰۰ تومان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *