دانلود سوالات کنکور ارشد

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری - پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری هر ساله پس از برگزاری این آزمون از طریق وبسایت های مرجع پزشکی، نظیر وبسایت علوم پزشکی، سنا پزشکی، بانک کتاب علوم پزشکی، سنا بوک و بسیاری از وبسایت‌های دیگر میسر است . چراکه اصولاً پس از برگزاری کنکور ارشد رشته پرستاری این سوالات به همراه کلید آن‌ها منتشر می‌شوند تا داوطلبان بتوانند از آن استفاده نمایند. در ادامه این مطلب لینک دانلود رایگان تمام سوالات کنکور ارشد پرستاری، همچنین تعدادی از سوالات وزارت علوم را به همراه کلید آن‌ها قرار داده‌ایم.

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد مامایی 1400 – 1401

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری 99 – 1400

دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری 98 – 99

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد پرستاری 97 – 98

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری 96 – 97

دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری 95 – 96 الف

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری 94 – 95 الف

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد پرستاری 93 – 94 الف

دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری وزارت بهداشت 92 – 93 ب

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت 91 – 92 الف

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری 91 – 92 ب

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت 90 – 91 الف

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری 89- 90

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد پرستاری 88 – 89

دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری 87 – 88

دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری وزارت بهداشت 86 – 87

کنکور ارشد وزارت علوم (تربیت مدرس) سال 90

وزارت علوم (تربیت مدرس ) سال 88

وزارت علوم (تربیت مدرس) سال 86

دانلود پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری

همانطورکه گفتیم پس از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، دفترچه سوالات هر یک از رشته‌ها توسط سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور منتشر می‌شود. بنابراین دسترسی به سوالات کنکور ارشد به‌راحتی امکان پذیر است. بسیاری از سایت‌ها نظیر بانک کتاب علوم پزشکی نیز این مجموعه سوالات را در طی سالیان جمع آوری می‌کنند و به‌صورت یکجا برای دانلود قرار می‌دهند.

از همین رو وقتی کلمه دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری، بیوشیمی یا حتی دانلود رایگان سوالات ارشد وزارت بهداشت را در اینترنت جستجو می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی دفترچه این سوالات را بیابید. حتی دانلود کلید این سوالات نیز میسر است. اما آیا سوال یا حتی کلید آن به درد شما می‌خورد؟ در حالی که پاسخ تشریحی سوال را نمی‌دانید.

حتماً می‌دانید که سوالات کنکور ارشد به سه دسته، آسان متوسط و سخت تقسیم می‌شوند، از همین رو داشتن کلید سوالات چندان کمکی به شما نمی‌کند. چراکه ممکن است صورت سوال شما سخت یا متوسط باشد. در این‌صورت حتماً باید علت انتخاب گزینه صحیح یا همان پاسخ تشریحی سوال را بدانید.

حتی گاهی اوقات ممکن است به سوالاتی برخورد کنید که فکر کنید پاسخ صحیح آن را می‌دانید اما در کلید با گزینه دیگری به‌عنوان پاسخ صحیح مواجه شوید. همه این موارد نیاز شما را به داشتن پاسخنامه تشریحی قوی‌تر می‌کند. باید بدانید که امکان دانلود رایگان پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری وجود ندارد. چراکه این پاسخ‌ها منتشر نمی‌شوند. بلکه مولفان مختلف این سوالات را تحلیل و بررسی می‌کنند سپس به آن‌ها پاسخ تشریحی می‌دهند.

به همین علت اگر به دنبال پاسخ‌های تشریحی این سوالات هستید؛ بهترین راه برای شما خرید کتاب تست ارشد پرستاری است. کتاب‌های تست زیادی در زمینه ارشد پرستاری وجود دارند که سوالات کنکور ارشد این رشته را در قالب کتاب گرد آوری کرده و به فروش می رسانند. برخی از آن‌ها پاسخ تشریحی دارند و برخی دیگر تنها دارای پاسخنامه کلیدی هستند.

معرفی کتاب های کنکوری پرستاری

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد مجموعه پرستاری - پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری

یکی از بهترین کتاب‌های تستی که در این زمینه وجود دارد کتاب جعبه سیاه پرستاری است. این کتاب شامل نمونه سوالات ده سال اخیر کنکور ارشد وزارت بهداشت به اضافه پاسخنامه تشریحی آن‌ها است. پاسخنامه تشریحی این کتاب سراسر نکته است. همچنین میزان سادگی و دشواری سوالات نیز در این کتاب مشخص شده است. همچنین سوالات پرتکرار کنکور نیز در این کتاب مشخص شده‌اند.

کتاب جعبه سیاه پرستاری در مقایسه با بسیاری از کتاب‌های تست دیگر که دارای پاسخ تشریحی هستند؛ مزیت دارد. چراکه بسیاری از این کتاب‌ها بجای پرداختن به سوالات ارشد، سوالات آزمون استخدامی، تربیت مدرس و … را نیز در کتاب قرار داده‌اند و حتی در بسیاری از موارد بجای پاسخ به سوال، داوطلب را به مشاهده پاسخ سوالات دیگر ارجاع داده‌اند. در کتاب بانک سوالات پرستاری اسدی نوقابی این امر بسیار دیده می‌شود.

این در هم ریختگی تنها سبب افزایش حجم کتاب می‌شود، درحالی که در کتاب جعبه سیاه ارشد پرستاری خبری از این سردرگمی‌ها نیست. همچنین باوجود پاسخ تشریحی در این کتاب نسبت به سایر کتاب‌های مشابه موجود در بازار از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب‌های تست ارشد پرستاری می‌توانید به مقاله مربوط به این کتاب‌ها مراجعه کرده و ضمن مقایسه آن‌ها باهم بهترین کتاب را انتخاب نمایید. باتوجه به این توضیحات بهتر است بجای گشتن و دانلود نصفه و نیمه سوالات و کلید آن‌ها یک کتاب با قیمت مناسب به همراه پاسخنامه تشریحی تهیه کنید تا ضمن خودآزمایی بتوانید نکات تست را بیاموزید.

بودجه بندی مباحث پرستاری در کنکور ارشد در سنوات اخیر

احتمالاً اگر به دنبال دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری سنوات گذشته هستید؛ احتمالاً  اطلاع از بودجه‌بندی مباحث پرستاری در کنکور ارشد سنوات اخیر نیز ممکن است بدرد شما بخورد. از همین رو در ادامه به بودجه بندی این مباحث خواهیم پرداخت.

بودجه بندی مباحث پرستاری مادران و نوزادان در کنکور ارشد

پرستاری مادران و نوزادان یکی از میاحث مهمی است که حتماً در کنکور ارشد وزارت بهداشت مورد سوال قرار می‌گیرد. کتاب پرستاری مادران و نوزادان دارای فصول مختلفی است. هر یک از این فصول به میزان کم یا زیاد در طراحی سوالات کنکور مورد توجه قرار گرفته‌اند.

عکس زیر نشان می‌دهد تعداد سوالاتی که از مباحث پرستاری مادران و نوزادان در سنوات گذشته در کنکور ارشد آمده است؛ چقدر است. این بودجه بندی از کتاب نمودارنامه پرستاری مادران و نوزادان استخراج شده است که خود مرجعی مناسب برای دوران جمع بندی کنکور یا زمان‌هایی است که وقت کمی برای این آزمون دارید. چراکه شیوه تدریس در این کتاب به‌صورت نموداری و خلاصه شده است.

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد مجموعه پرستاری - پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری

بودجه بندی سوالات پرستاری کودکان در آزمون ارشد پرستاری

پرستاری کودکان نیز یکی از مباحث مهم رشته پرستاری است. بنابراین اکنون که قصد دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری را دارید؛ بهتر است از بودجه بندی این مبحث نیز در کنکور ارشد پرستاری مطلع شوید. این بودجه بندی نیز مانند بودجه بندی مبحث پرستاری مادران و نوزادان برگرفته از کتاب نمودار نامه پرستاری کودکان سنا است.

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد مجموعه پرستاری - پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری

 

بودجه بندی مباحث پرستاری بهداشت جامعه در کنکور ارشد پرستاری

بهداشت جامعه نیز یکی دیگر از مباحث کنکور ارشد پرستاری هر ساله از این مبحث نیز سوالاتی در این آزمون مطرح می‌شود. البته فصل‌های بیشتری از این کتاب مورد توجه طراحان سوال قرار می‌گیرد. در ادامه به بودجه بندی مباحث پرستاری بهداشت جامعه در آزمون ارشد پرستاری خواهیم پرداخت. مرجع استخراج این بودجه بندی ها نیز کتاب نمودارنامه بهداشت جامعه است. این کتاب خلاصه‌ای از تمام مطالب مبحث پرستاری بهداشت جامعه را به‌صورت کلیدی و نموداری و همانطورکه گفتیم کتاب بسیار خوبی برای جمع بندی در زمان کنکور است.

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد مجموعه پرستاری - پاسخ تشریحی سوالات کنکور ارشد پرستاری

نتیجه گیری:

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد پرستاری می‌توانید روی لینک‌های ایجاد شده کلیک کنید و این سوالات را به‌راحتی دانلود نمایید. اما اگر فرصتی کم، برای مثال فرصتی یک ماهه تا کنکور دارید پیشنهاد ما به شما خرید کتاب جعبه سیاه پرستاری است. چراکه با پرداخت هزینه‌ای مناسب دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف گشتن به دنبال سوالات کنکور سال‌های گذشته و کلید آن‌ها، بلکه تمام سوالات 10 سال اخیر کنکور به همراه پاسخ تشریحی و نکات یکجا جمع شده‌اند. البته می‌توانید از کتاب هایی مانند بانک سوالات پرستاری فاطمه غفاری و بانک سوالات پرستاری اسدی نوقابی نیز استفاده کنید. اما این کتاب‌ها نسبت به کتاب جعبه سیاه اندکی پرحجم هستند. از همین رو اگر وقت کمی تا آزمون دارید کتاب جعبه سیاه بهترین انتخاب است.

اگر مدت زمان بیشتر برای مثال 2 الی 3 ماه برای مطالعه وفت دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از کتاب‌های نمودارنامه در کنار کتاب جعبه سیاه استفاده کنید. چراکه این کتاب‌ها مجموعه‌ای خلاصه نویسی شده را در اختیار شما قرار می‌‌دهند که در زمان کم می‌توانید درس را دوره کنید و با چند بار خواندن آن‌ها به درس مسلط شوید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *